McDonald’s rozšíří objednávání hamburgerů přes tablety

Restaurace McDonald’s denně obslouží více než 70 milionů lidí po celém světě a společnost se rozhodla přizpůsobit zážitek z objednávání i pro mladé lidí, kteří jsou stále více v interakci s chytrými zařízeními.

První testování nového typu objednávání probíhá ve Spojených státech a týká se 30 vybraných restaurací. Základem jsou tablety v restauraci, kde si zákazníci mohou v postupných krocích „vytvořit“ a objednat vlastní hamburger s vybranými ingrediencemi.

Klepněte pro větší obrázek
Pro nováčky je k dispozici oblsuha, která s prvním automatickým objednáváním vlastního sendviče pomůže (Zdroj: USA Today)

Vše probíhá samozřejmě pouze dotykovým ovládáním na obrázky a po objednávce není nutná žádná interakce s živým prodejcem u poklady. Vás vlastní hotový hamburger, jehož výroba trvá pochopitelně déle (pět až sedm minut), vám je posléze donesen až ke stolu.

McDonald’s uvádí, že jde o první vlnu testování a určitě chystají celý proces ještě zjednodušit tak, aby uživatele mohli v budoucnu objednávat přímo z vlastních mobilních telefonů a tabletů. V příštím roce by mělo dojít k rozšíření tohoto systému do více než 2 000 restaurací v USA.

Diskuze (13) Další článek: Nejtenčí mobily planety! Vivo X5 Max jde pod 0,5 cm

Témata článku: , , Tab, Tast, První auto, Pře, Hamburger, McDonald's, McDonald, McDonalds, Objednávání, Sendvič, USA Today,