Motorola před rokem započala cestu mezi stabilizované, i když stále minoritní výrobce mobilních zařízení. Přispělo k tomu rozumně sestavené portfolio, které dokázalo nabídnout zákazníkům v každém důležitém segmentu relevantní produkt. Optimalizaci zahájil Google, pod jehož hlavičkou vznikly pro globální trh určené smartphony Moto X, G a E a chytré hodinky Moto 360. Další osud značky už je v rukou Lenova.
Podle finanční zprávy Lenova, které je od loňského roku novým vlastníkem Motoroly, se za období říjen až prosinec 2014 podařilo prodat celkem 10 milionů kusů zařízení značky Motorola. To představuje meziroční růst o 118 %. Lenovo si díky produktům Motorola připsalo tržby ve výši 1,9 miliardy amerických dolarů (cca 46 miliard korun).
Mobilní divize Lenova sice na konci období skončila ve ztrátě 89 milionů dolarů (cca 2,16 miliardy korun), do níž se ovšem promítly náklady Lenova na koupi Motoroly od Googlu ve výši 2,9 miliardy dolarů. Výhledy na příští období jsou optimistické, Lenovo si slibuje posílení své aktuální pozice tržní smartphonové trojky.