Nejrychleji rostoucí značkou v oblasti smartphonů je podle agentury Strategy Analytics v současnosti čínské LeEco. Firma má podle odhadů analytiků v roce 2016 distribuovat celkem 25 milionů smartphonů a stane se tak 11. největším hráčem podle počtu dodaných jednotek. LeEco by si tak připsalo rekordní 541% meziroční nárůst smartphonů dodaných do distribuce.
Moderně vyhlížející logo společnosti LeEco (obr.: fonearena.com)
LeEco se přitom jako globální smartphonová značka začalo profilovat teprve loni. Dříve používalo název LeTV a jeho smartphony byly dostupné pouze v domovské Číně. Značka ale expandovala do Indie a v průběhu příštího roku se chystá dobýt americký trh, kam již nyní vstoupila se dvěma modely. Zákazníky chce oslovit špičkově zpracovanými smartphony s prvotřídní výbavou za rozumnou cenu.
LeEco není zdaleka pouze výrobcem smartphonů. V Číně má velmi dobrou pozici v oblasti poskytování online video obsahu – někdy se jí proto přezdívá čínský Netflix. Smartphony LeEco jsou sice postavené na Androidu, ale obsahují vlastní nadstavbu eUI a obsah je velmi dobře provázán například s chytrými televizory, pro které má LeEco také vlastní platformu. Aktuálním top modelem značky je LeEco Le Pro 3.