Ne, nepřišel! U dražších zakázek se nikdo nerozhoduje stylem McDonalds, že když se nedostane rychle ke kase, tak si jde koupit něco do vedlejšího KFC...Naopak lidi, kteří tohle říkají by si buď zakázku nikdy nekoupili nebo pokud ano, tak by dělali tolik problémů, že by bylo lepší, aby si ji nekoupili.Tyhle kecy pak lidi mají z několika důvodů a tím prvním je snaha o vykopání nějaké slevy, tím druhým nejčastějším, aby když jsou totální looseři, tak si nepřipadali jako looseři a mohli to taky někomu "ukázat". Bezproblémovému zákazníkovi, který byl včera rozhodnutý si koupit zakázku za 150 000 Kč a nemohl se dovolat, tak není problém zavolat dnes a normálně si ji koupí, protože se objektivně od té doby NIC NEZMĚNILO.Nakonec ono to recipročně funguje i u toho, kdo si ji nekoupí, protože se "nemohl dovolat" - tam se taky NIC NEZMĚNILO Tolik mé obchodní zkušenosti nabrané za desítky let obchodu jako jednoho z nejlepších obchodníků v ČR a majitele obchodní firmy .Když do toho člověk pronikne hlouběji, tak nakonec zjistí, že obchod NENÍ o přesvědčování nebo lámání, ale je to hlavně o tom VYHAZOVÁNÍ (respektive slušnému posílání ke konkurenci) právě takto problematických zákazníků, aby se mohl věnovat jiným, kde to má smysl. A to největší umění je poznat tyto problematické zákazníky a poslat je pryč tak, aby nepoznali, že jsou posíláni pryč. .
Prodat za každou cenu by neměl člověk chtít, i když to "moc potřebuje", protože nakonec z toho pak nezíská nic a má jenom problémy.