Problém je ten, že moc uvažuješ. nedávno jsem četl článek, že např. Apple má takové zákazníky v USA, kteří jednoduše jiný mobil ani nechtějí. Apple je pro ně top ech produkt a je to pouze o brandu = kdyby dali to logo na záchodové prkénko za 10tis., tak na to stejně jdou stát fronty, neuvažují o reálném užitku nebo srovnání, prostě je to Apple a tak to chtějí. Samsung na druhou stranu takovou silnou základnu nemá - jeho zákazníci jsou s ním proto, že nabídli v minulosti alternativu (levnější) k Apple a docela dobrý produkt SG3 nebo SG4. SG5 se neprodávala moc ok, protože základna právě není závislá a není to ovce, co kupuje logo hned, jak je něco nového a tak nyní to zkouší hrát na formu docela fajn designu a nabušených funkcí ... což na nestabilní základnu, kterou android telefony jsou by mohlo trochu zapůsobit (obecně nejste nuceni zůstat u jejich značky a to se budou snažit nahonit těmi platbami kartou atd., cožž Apple nemusí nic řešit, jeho systém je uzavřený a uživatel si zmyslí s přelezením jinam) a možná na strunu "prestiže a vzhledu" ... že na to někdo má.
Názor byl 2× upraven, naposled 10. 03. 2015 12:22