Samsung MediaSquare: koncept sdílení multimediálního obsahu

Samsung MediaSquare: koncept sdílení multimediálního obsahu

Samsung v době konání veletrhu CES v Las Vegas představil i svoji vizi na sdílení multimediálního obsahu mezi více uživateli. Středobodem je Smart TV od Samsungu, ke které se přes mobilní aplikace připojují smartphony uživatelů či dokonce chytré hodinky Gear S2.

Při sdílení obrázků může každý uživatel do televize odeslat vlastní snímky, které jsou poté prohlíženy najednou se všemi dalšími fotografiemi od ostatních uživatelů. Stejné je to i při sledování televize, každá si můžete navolit, jaký program chce sledovat, a každý jej může přepnout. Není tedy třeba mezi sebou předávat dálkové ovládání. Nechybí ani sdílení hudby, každý si opět vybere své skladby, které se mohou přidat do hromadného playlistu s náhodným přehráváním. Hlasitost hudby lze upravit i přes hodinky Gear S2.

Samsung počítá, že do služby přidá i různé hry, které by se na domácí televizi daly hrát ve více lidech. Každý tedy bude mít svůj vlastní ovladač - svůj smartphone. K ovládání televize pak půjde, mimo vyhrazených tlačítek, použít i v režimu „ukazovátka“ ve formě pohyblivého kurzoru.

Článek patří do rubrik: Mobilní aplikace, Samsung, Smartphony, Ostatní, Mobilní hry


1 komentář

Diskuze

  • Kengura3 , 7. 1. 2016 17:37:47
    Cocotiny :-)

Další podobné články

Moxi: Ještě letos obtočíme smartphone kolem zápěstí

Moxi: Ještě letos obtočíme smartphone kolem zápěstí

Čínský startup Moxi Group oznámil, že ještě letos uvede na trh smartphone, který bude možné stočit do formy náramku a nosit na zápěstí.

Vyfoť tvář. Aplikace FindFace ti řekne, komu patří

Vyfoť tvář. Aplikace FindFace ti řekne, komu patří

Představte si aplikaci, ve které si na ulici vyfotíte náhodné kolemjdoucí a za chvíli zjistíte, kdo jsou a na kterých sociálních sítích mají účet.

HTC 10: precizní dílo útočí na špičku [video]

HTC 10: precizní dílo útočí na špičku [video]

HTC 10 nemá po prvních zkušenostech žádné slabé místo. Bude to ale v dnešní době prahnoucí po „wow efektech“ stačit k prodejnímu úspěchu?