Samsung mění strategii. Více se zaměří na kategorizaci zařízení

Mediální kampaň „The Next Big Thing“ zanechala u Samsungu významnou stopu. Jihokorejci již před pěti lety nastavili strategii k představení jednoho klíčového zařízení (dvou, pokud mimo jarního Galaxy S počítáme i podzimní Galaxy Note), jemuž bylo podřízeno téměř vše. Tato strategie se nemalou měrou podílela i na vzestupu Samsungu a na jeho současné pozici lídra trhu, ovšem pro její udržení je podle Samsungu třeba učinit určité změny.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kampaň „The Next Big Thing“ v podání modelů Galaxy S III a Galaxy S5

Změnami je myšlena novýá kampaň Samsungu, která podle šéfa amerického marketingu, Marca Mathieu, ponese název „Go, Explore, Create and Move“. Jihokorejci chtějí nová zařízení škatulkovat do jednotlivých kategorií. Posledním impulzem k zavedení těchto čtyř kategorií bylo představení sluchátek Gear IconX a náramku Gear Fit2.

Sekce „Go“ je zastoupena hodinkami Gear S2 a platbami Samsung Pay. Pod položkou „Explore“ se skrývají brýle Gear VR a prostorová kamerka Gear 360. Do sekce „Move“ připadá právě nedávno představená dvojice fitness příslušenství. Kategorie „Create“ je zatím nezaplněná, zřejmě se do ní dostanou nové produkty z řady Galaxy Note.

Via Cnet

Témata článku: Samsung, Galaxy Note 7, Ostatní

2 komentářů

Nejnovější komentáře

  • rewolwer 9. 6. 2016 7:30:50
    Samsung je produktových břídilů král.
  • Jablečný Král 8. 6. 2016 17:55:41
    Hm. Mít pětikorunu pokaždý, kdy Samsung změní strategii, byl bych...

Určitě si přečtěte


Proč je vodotěsný mobil drahý

Proč je vodotěsný mobil drahý

28.  9.  2016 | Kůžel Filip | 46

Týden mobilně 350: Povídání o iPhonu

Týden mobilně 350: Povídání o iPhonu

** Tento týden to nešlo jinak, okomentujeme show, kterou předvedl Apple ** Představíme vám Coolpad Modena 2 ** Dojde také na tradiční Mobilní pavlač

10.  9.  2016 | Kůžel Filip, Láska Jan | 108

Samsung C-Lab: Co umí chytrý pásek WELT [IFA]

Samsung C-Lab: Co umí chytrý pásek WELT [IFA]

9.  9.  2016 | Chroust Martin | 3