Samsung S7 Agent: pojištění proti rozbití „es sedmiček“ na rok zdarma

Začátkem března jsme vás informovali o prémiovém servisu MojeS7, který je k dispozici pro nové modely Galaxy S7 a Galaxy S7 Edge. Česko-slovenská pobočka je v tomto případě unikát, na světe najdeme podobný prémiový servis snad jen v Indii. Není proto divu, že lokální prémiový servis Samsungu zaujal i na celé řadě zahraničních serverů.

Služba MojeS7 je určena k rychlému vyřízení záruční opravy, přičemž Samsung si pro zařízení přijede, v rámci opravy zapůjčí náhradní zařízení, a po opravě vám váš telefon přiveze zpět. Až od našeho čtenáře jsme se však dozvěděli o mobilní aplikaci S7 Agent, přes kterou můžete pokrýt nezáruční opravu, např. vnik kapalin do útrob smartphonu či rozbití displeje. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
První spuštění aplikace, hlavní nabídka a registrace vaší „es sedmičky“ pro mimozáruční opravu se spolúčastí 990 Kč

Co je proto třeba udělat? Stačí zaregistrovat vaše zařízení v sekci Registrace. Samsung po vás požaduje datum nákupu, jméno, příjmení, e-mail a vaše telefonní číslo. Na uvedený e-mail vám poté dojde e-mail, který vám ukládá, abyste v odpovědi odeslali kopii účtenky z nákupu Galaxy S7 či Galaxy S7 Edge. Až bude účtenka ověřena, bude vám na jeden rok bezplatně aktivováno pojištění ADH.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Aplikace nabídne možnost zavolání na infolinku, vyzvednutí telefonu k opravě nebo kontaktování Samsungu různými způsoby

To platí na jeden rok od potvrzení registraci a v rámci něhož může být 1 poškození vašeho telefonu opraveno „na účet Samsungu“. Je třeba ale počítat se spoluúčastí 990 Kč vč. DPH, samotná registrace musí být provedena do 30. června 2016, a registrovat můžete jen model pořízený v rámci oficiální distribuce. Z toho vyplývá, že dovozové modely, tzv. „šedivky“, registrovat nelze.

Aplikace je ale jinak „prodlouženou rukou“ servisu MojeS7. Můžete přes ní vytočit infolinku, objednat svoz k opravě (S7 Go) nebo kontaktovat Samsung prostřednictvím různých kanálů. Aplikaci stahujte na obchodu Google Play.

Klepněte pro větší obrázek

Za upozornění děkujeme Liboru Foltýnkovi



12 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Lukke 2. 5. 2016 11:04:29
    Je služba i pro zákazníky, kteří kupují na IČO?
  • Michal Krasny 19. 3. 2016 8:58:13
    Super podpora. Nevim co se stalo vedeni Samsungu, ze letos takhle bojujou...
  • Martin Bobek 18. 3. 2016 18:16:41
    Velký palec nahoru!! Takhle má vypadat příkladná podpora! Od Samsungu...

Určitě si přečtěte


Rekordmana v operační paměti má LeEco, ale brzy jej překoná Xiaomi

Rekordmana v operační paměti má LeEco, ale brzy jej překoná Xiaomi

** Kapacita operační paměti je snadno pochopitelný parametr, a tak jej výrobci mění na marketingovou zbraň. ** Praktický přínos je v oblastech nad 4 GB přinejmenším diskutabilní. ** LeEco má 6 GB RAM, Xiaomi připravuje 8 GB RAM a ve výhledu je i 12 GB

24.  9.  2016 | Kůžel Filip | 17