Samsung si v USA v novém reklamním spotu, který se do televizí dostal začátkem července, opět střílí z jeho největšího konkurenta, z Applu. V reklamě se nejedná o útok na design nebo kvalitu dílenského zpracování, do výsluní se dostalo bezdrátové nabíjení, které má Galaxy S6 integrováno přímo od výroby.
Do kontrastu je dáváno nabíjení pomocí kabelu, který musíte protahovat různými škvírami na desky pracovních stolů, navíc z pracovní tašky často vytahujete nesourodé klubko kabelů, u nichž potřebujete chvíli na to, abyste se zorientovali. Na druhou stranu, ani bezdrátové nabíjení není bezchybné. Telefon musíte mít umístěn ve středu nabíjecí podložky po celou dobu nabíjení, přičemž celková doba nabíjení je i dvojnásobná oproti běžnému kabelovému připojení.
Reklama tak pokračuje v žabomyší „válce“ mezi oběma giganty, A my se ptáme: „Má to ještě vůbec smysl?“