Mám z toho pocit jenom já,že s8 budou tak poruchové,že se připravuje "bleskový servis"😜Když jsem se u s6 pokoušel před prodejem o tovární nastavení,tak jsem neuspěl a mobil skončil v Britex,odkud se mi vrátil s poškozeným trvzeným sklem....😭
To že seš vůl, za to telefon nemůže.
Takže když mobil zamrzne při procházení v menu ve funkci "tovární nastavení" může za to majitel!? 😂Ty jsi dobrý debil....Bohužel nejsem sám,koho to potkalo u s6...U Honor 8 žádné problémy nejsou..😜👍
S tímto názorem nemůžeš čekat nic jiného, než že jsi omezený tupec
Tak to je totalni decko co nevi ani co dela cemu se divite :D
proc mi byl smazan vcera tento odkaz z diskuze?http://mobil.idnes.cz/samsung-vymena-galaxy-s7-...Je snad problem s tim, ze odkaz smeruje na jiny web nebo je tady tezka cenzura? Asi to druhy, protoze idnes.cz zna i internetovy analfabet
Zkoušel už to někdo na jinym mobilu než na samsungu ?
"Telefonní číslo 800 66 53 77 bude k dispozici od soboty do pondělí od 8:00 - 20:00 a v neděli od 8:00 - 16:00 hod." ... Jooo, uplne to dava smysl...
Taky mě to zarazilo, zřejmě autor nechtěl napsat, že od úterý do pátku na té lince mají volno :)
Premiovy servis... Proc tedy do Evropy jde pouze oskubana verze S8 a ne S8 Premium s 6GB RAM, 128GB ulozistem a Dual-SIM? Ze bude v domaci Koreji chapu, ale proc jde do Ciny a k nam ne?
Nevím teda, jestli se to dá nazývat oskubana verze... Spíš bych řekl, standardní verze. Oskubana by byla, třeba kdyby tomu chybělo bezdrátové nabíjení,nebo něco jiného.... Na druhou stranu, taky bych uvítal premium verzi v ČR.
Vzhledem k tomu, že má 6GB RAM kdejaký čínský telefon, tak bych to u Samsungu považoval taky za standart.
{{values.description}}
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.