Samsung spouští prémiový servis MojeGalaxy pro Galaxy S8 a S8+

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 12

Názory k článku

07. 04. 2017 07:39

Mám z toho pocit jenom já,že s8 budou tak poruchové,že se připravuje "bleskový servis"😜
Když jsem se u s6 pokoušel před prodejem o tovární nastavení,tak jsem neuspěl a mobil skončil v Britex,odkud se mi vrátil s poškozeným trvzeným sklem....😭

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 04. 2017 07:30

proc mi byl smazan vcera tento odkaz z diskuze?
http://mobil.idnes.cz/samsung-vymena-galaxy-s7-...Je snad problem s tim, ze odkaz smeruje na jiny web nebo je tady tezka cenzura? Asi to druhy, protoze idnes.cz zna i internetovy analfabet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 04. 2017 20:43

Zkoušel už to někdo na jinym mobilu než na samsungu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 04. 2017 20:12

"Telefonní číslo 800 66 53 77 bude k dispozici od soboty do pondělí od 8:00 - 20:00 a v neděli od 8:00 - 16:00 hod." ... Jooo, uplne to dava smysl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 04. 2017 20:08

Premiovy servis... Proc tedy do Evropy jde pouze oskubana verze S8 a ne S8 Premium s 6GB RAM, 128GB ulozistem a Dual-SIM? Ze bude v domaci Koreji chapu, ale proc jde do Ciny a k nam ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor