Šedivka je u Samsungu největší zlo. Doporučuji si přečíst třeba diskuzi na 1-2U mobile, který v ČR ve velkém šedivky nabízí. Sám jsem měl přes známou možnost řešit tam problém a věř, že je to peklo.... Ano, záruku u prodejce máš, ale JEN u prodejce... To, že jejich servis, ti z 90% nikdy záruku neuzná, už je problém jiný... Vždy se na něco vymluví: Mechanické poškození (třeba jen pobouchané lehce kryt), oxidace jack konektoru, oxidace napájení,....Dokonce si stačí pořádně i přečíst na Heuréka diskuzi a zjistíte, že třeba Vám na Vaší žádost pošlou sice fotodokumentaci, ALE pak klidně zjistíte, že NENÍ z Vašeho telefonu... A kdo má čas řešit nějakým posudkem případný spor? Sám jsem tam byl a všichni zákazníci odstoupili od prodejného pultu a nechtěli být obsloužení, dokud prý neuslyší, jak se k tomu postaví.... Toto je prostě šedý produkt... Nemáte nikdy tu garanci... Oni telefon koupí v Indii a vy si myslíte, že Vám to budou reklamovat? :D do 30ti dnů? V reklamační protokolu malým písmem napsaný a schovaný podepisujete, že prodlužujete vyřízení reklamace na 60dní... Fakt to dělají. Kdo nevěří, stovky, možná tisíce příspěvků v diskuzi na heuréka u šedivek (třeba 1-2U mobile) Vám to potvrdí.