Samsung ukázal, jak identifikovat nové modely Galaxy Note 7

Jistě jste v uplynulých dnech zaznamenali aféru ohledně problematických baterií v Samsungu Galaxy Note 7, Samsung proto připravil svolávací akci a modely z první várky bude od dnešního dne průběžně vyměňovat za nové. Postup a detaily výměnného programu můžete najít na stránkách Samsungu, vše probíhá individuálně po kontaktování zákaznické infolinky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hlavní rozlišovací prvky nové várky Galaxy Note 7? Zejména zelený indikátor baterie (dostane se do telefonu s brzkým FW upgradem) a také černý čtverec na štítku základního balení

Jihokorejský výrobce pak na svém blogu vydal oficiální informaci o tom, jak odlišit nové a starší modely Galaxy Note 7. Potvrdily se tak dřívější spekulace, protože nové Note 7 bude mít skutečně zelený indikátor baterie. A to, nejen v horní liště, ale také v režimu Always-On a na vypínací obrazovce. Druhým rozlišovacím prvkem je pak černý čtverec na štítku, který je nalepen na boku základního balení.

Via Samsung News

Témata článku: Samsung, Ostatní, Software pro mobily, Galaxy Note 7, Kauzy, DetoNote, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy Note 7

10 komentářů

Nejnovější komentáře

  • neilz 19. 9. 2016 22:16:40
    https://www.youtube.com/watch?v=k_PK_6F_Bhk ted ocekavam vysvetleni jak...
Určitě si přečtěte

MPO: Usmlouvejte si nízké ceny jako na tržišti nebo odjeďte do Polska [komentář]

MPO: Usmlouvejte si nízké ceny jako na tržišti nebo odjeďte do Polska [komentář]

** Politická debata nad předraženými mobilními daty pokračuje ** Nový náměstek MPO schvaluje handlovat o ceny jako na tržišti ** Za polskými cenami máme prý odjet do Polska

15.  2.  2017 | Láska Jan | 50

 Pro dobrotu na žebrotu? Změnou tarifu měli zákazníci ušetřit, teď hrozí O2 pokuta

Pro dobrotu na žebrotu? Změnou tarifu měli zákazníci ušetřit, teď hrozí O2 pokuta

** Operátor změnil zákazníkům tarif aniž ti by to sami žádali ** Regulátor proto nyní s O2 zahájil řízení o pokutě ** Na PředplaDENku bylo loni převedeno 22 tisíc zákazníků

29.  1.  2017 | Pospíšil Aleš | 22