Můžeš to trochu konkrétně rozvést? Jak si tu podporu uživatelé Applu TĚŽCE zaplatí? Já vidím v cenách pouze 5% rozdíl.Cena:
Samsung Galaxy S7 (32GB) = cca 20 tis.
Apple iPhone 7 (32GB) = cca 21 tis.Podpora:
Samsung = zpožděné aktualizace se špatně optimalizovanou nadstavbou, SW podpora (aktualizace) cca 1-2 roky
iPhone = vždy nejnovější aktualizace, SW podpora (aktualizace) cca 3-4 rokyNěco navíc:
Zálohování = iPhone má propracovaný systém zálohování - když provedu zálohu a následně mi jej někdo odcizí či rozbije, tak si koupím nový kus, přihlásím se, potvrdím obnovu zálohy a VŠE se mi znovu obnoví. Včetně nastavení, zvuků, e-mailů, fotek, videí, atd. - prostě VŠE, bez velkého trápení.
Reklamace = Apple řeší kdejakou reklamovanou banalitu v prvním roce automatickou výměnou za nový kus, v rámci cca 3-5 prac.dní.
Hodnota = ceny používaných iPhonů nepadají tak rychle jako Androidů obecně. Bazarová výkupní cena Galaxy S7 (březen 2016) je dnes 8700,-Kč. Za iPhone 6S (říjen 2015!), který byl uvedený na trh cca o půl roku dříve, nabízí 10300,-Kč.Když to člověk racionálně zrekapituluje, tak se ten TĚŽKÝ příplatek 1.000,-Kč nejen vyplatí, ale i vrátí.