Samsung v ČR spustil plnohodnotnou verzi aplikace Samsung Members

Aplikace Samsung Members je k dispozici již od loňského roku, kdy jste si ji mohli stáhnout pro modely řady Galaxy S6 a Galaxy S7. Česká pobočka Samsungu však až včera oficiálními kanály potvrdila ostrý start plné verze aplikace Samsung Members včetně možností, které aplikace nabízí.

Prvořadým cílem aplikace je řešení problémů a vzdálená podpora. Můžete si v ní procházet informace o nastavení telefonu, diagnostikovat jednotlivé hardwarové součásti či rovnou kontaktovat servis nebo infolinku, a to telefonicky nebo přes on-line chat. Aplikace umí vyhledat i nejbližší servisní středisko.

Autodiagnostika telefonu se týká těchto součástí: baterie, bezdrátového dobíjení, Bluetooth, Wi-Fi, dotykové obrazovky, ovladačů, vibrování, mikrofonů, reproduktoru, fotoaparátu, různých přídavných portů, SIM karty a dalších snímačů. V aplikaci je i samostatná nabídka pro vaše osobní benefity, v tuto chvíli se jedná o servis MojeGalaxy pro Galaxy S8, 2 000 bezplatných schémat pro „es osmičky“ nebo o dlouhodobou nabídku her pro zařízení řady Galaxy.

Aplikace Samsung Members je u Samsungu Galaxy S8 předinstalovaná, pro ostatní modely jihokorejského výrobce je k dispozici ke stažení na Google Play.

Váš názor Další článek: Přehled: Pozor na Švýcarsko, drahé je teď se všemi třemi operátory

Témata článku: Samsung, , , , , , , , , , , , , Samsung Galaxy S8, Samsung Galaxy S8+, Verze aplikace, Česká pobočka, Aplikace, Řešení problému, Servisní středisko, Mem, Samsung Members, MojeGalaxy, Sam, Prémiový servis,