Telefónica: 10 minut volání za každé víčko z Coca-Coly

Telefónica: 10 minut volání za každé víčko z Coca-Coly

Víčková mánie se opakuje, O2 a Coca-Cola navazují na společnou kampaň z loňského roku. Od 1. července 2013 najdou zákazníci pod každým soutěžním víčkem půllitrové lahve Coca-Cola, Coca-Cola Light a Coca-Cola Zero deset volných minut na volání do všech sítí v ČR. Pět minut je pro majitele víčka, dalších pět minut může poslat někomu dalšímu s předplacenkou O2.

Klepněte pro větší obrázek 
Pro připsání volných minut se stačí zaregistrovat na www.10minutvolani.cz a vložit výherní kód z víčka.

Pro Telefóniku se pochopitelně jedná o propagaci předplacené karty, a těm, kteří ji nemají, nabízí balíček. Za 150 Kč obsahuje dvě SIM karty, jednu s kreditem 150 Kč a druhou s kreditem 50 Kč. Tyto karty jsou již nyní v prodeji v řetězcích Tesco, Spar, Billa a v trafikách Relay.

Článek patří do rubrik: O2


11 komentářů

Diskuze

  • kevin23 , 15. 8. 2013 15:53:23
    Ze je to akce "napikacu", o tom zadna :-D. Nicmene kdo ma GO a ma o tuhle...
  • Jan Kminek , 19. 6. 2013 22:23:39
    Podle mého názoru by bylo lepší kdyby se ta akce vztahovala od toho...
  • rousini , 19. 6. 2013 15:36:04
    Tolik asi, abyste si udělali představu, jakou cenu má pro operátora 1...

Další podobné články

Všimli jste si? Peklo zamrzlo. Operátoři nabízí dualSIM

Všimli jste si? Peklo zamrzlo. Operátoři nabízí dualSIM

Pro pozorné žádná novinka, ostatní to asi překvapí. V Česku už neplatí, že by se mobilní operátoři báli telefonů se dvěma SIM kartami.

8.  2.  2016 | Kůžel Filip | 11

O2 zařadí do nabídky chytré hodinky Pebble

O2 zařadí do nabídky chytré hodinky Pebble

4.  2.  2016 | Láska Jan | 1

O2 v únoru: BlackBerry Priv a omlazená „áčka“

O2 v únoru: BlackBerry Priv a omlazená „áčka“

Portfolio operátora obohatí Samsungy Galaxy A3 a A5, odolný CAT S30 a cenově zajímavý Honor 5X. Prosadí se nové BlackBerry s cenovkou 22 495 Kč?

1.  2.  2016 | Pospíšil Aleš | 3

O2 zvažuje blokování reklamy za peníze [komentář]

O2 zvažuje blokování reklamy za peníze [komentář]

O2 zvažuje, že svým zákazníkům nabídne blokátor reklam integrovaný přímo do své sítě. Surfaři by si za podobnou funkci připlatili a do počítače by jim dorazil odfiltrovaný obsah.

29.  1.  2016 | Čížek Jakub | 9