Vodafone oznámil nového generálního ředitele. Firmu poprvé povede Čech

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 12

Názory k článku

avatar
07. 02. 2017 03:34

No jestli se na všech prodejnách chovají k zákazníkům jako na prodejně Kaufland Kladno, Tak je to pro Vodafone hodně špatná vizitka. Navštívil jsem za poslední týden prodejnu několikrát, jednal jsem s dvěma prodejci a bohužel musím říct, prodejci v této prodejně děs a hrůza. Neochota, nevstřícnost, podávání neúplných.. zatajování důležitých informací jenom aby prodali a pokud koupíte a chcete řešit nějaký problém opět neochota a arogance.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 02. 2017 12:13

Snad to nebude podobné jako v T-m, kdy po nástupu Slovenský "bestie" Vlašáka - sestřelil post operátora na lince na obyčejnýho dealera z ulice za drobný uklízečky. Československé vedení je děs pro každýho zaměstnance a lepší hledat nové místo. Zákazník je též v roli nevolníka. I proto si myslím, že zkáza by byla, kdybychom si vládli sami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 02. 2017 21:20

Kdyby nám změnu generálního ředitele nikdo neoznámil, tak nic nepoznáme. Čeho, že zvednul prodej? To myslej tu nezaviněnou situaci kdy O2 znížilo cenu flatu na kterou se znechucením zareagovali? Jo říká se že je ten za 750,- nejprodávanější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 02. 2017 10:57

Zátím šéfovali vodafone samí hňupy, doufám, že dostane rozum a něco vymyslí... I když s tou rozežraností českých operátorů si myslím, že líp nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 02. 2017 21:56

Jestli šéfoval Mbance tak to moc dobrý manažer není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 02. 2017 20:36

Čech ví nejlépe, jak okrást jiného Čecha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 02. 2017 19:46

Tak mu popřejme hodně štěstí a doufejme, že se to snad nebude už moc zhoršovat, v současném stavu by to nemělo dát snad tolik práce...Pokud bych mohl poradit, začal bych zavedením nějakch normálních cen za data, abychom nemuseli přemýšlet, která SIMka v roamingu bude levnější, než domácí tarif, pokračoval bych zfunkčněním samoobsluhy, kde čekám i den na potvrzení primitivní transakce, jako je ukončení automatického obnovení balíčku, přitom často se nedočkám vůbec (našel jsem ale spolehlivý způsob - nemít kredit , a skončil bych nějakým transparentním způsobem vedení obchodní politiky, aby nemělo 75% zákazníků nějaký "speciální" tarif mimo ceník.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 02. 2017 17:29

Posune ho kam? Vzhůru? Nebo k úpadku?
mBank nebyla vůbec špatná, než začala účtovat poplatek za vedení účtu (pokud člověk neplatil kartou).
Čeká nás něco podobného nyní?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 02. 2017 16:43

"Jiri posune nasi firmu dal..." Dal mozna. Niz uz to nejde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor