Vodafone zpomalil pokles zákazníků, když za loňský rok přišel celkem o 39 tisíc klientů. O rok dříve od operátora odešlo 100 tisíc lidí. Ve čtvrtém čtvrtletí si přitom Vodafone mohl připsat 12 tisíc nových zákazníků, k úbytkům tedy docházelo v dřívějších obdobích roku. Vyplývá to z finanční zprávy, kterou vydala mateřská společnost Vodafone Group. Sám český Vodafone lokální čísla nezveřejňuje.
Na konci roku 2014 používalo služby Vodafonu 3,24 milionu zákazníků a operátor tak zůstává českou trojkou. První je T-Mobile se 6 miliony zákazníků, druhé O2 s 5,1 milionu klientů. Podíl zákazníků s předplacenými kartami se u Vodafonu snížil ze 41 na 37 % ve prospěch paušálních zákazníků. České pobočce se podle Vodafone Group podařilo také vylepšit vývoj tržeb, konkrétní číslo ale skupina nedodala.