Všimli jste si? Galaxy S7 bude v některých zemích bez loga výrobce

Všimli jste si? Galaxy S7 bude v některých zemích bez loga výrobce

Pokud jste na internetu již viděli nějaké fotografie zahraničních variant některých smartphonů od Samsungu, asi vás nepřekvapí informace o tom, že na různých verzích stejného modelu najdete různé nápisy a loga. U amerických variant se na záda typicky vepisuje modelové označení, případně se zde přidává i logo operátora. V Koreji se zase na záda přidává informace o datové konektivitě, např. „band LTE“.

Klepněte pro větší obrázek
Již na první pohled nám něco nesedí... nad displejem S7 a S7 Edge totiž chybí logo výrobce. V Koreji, Číně a Japonsku uživatelé zřejmě vyžadují smartphony bez loga

Co byste ale řekli na to, že se Samsung stále aktivně zapojuje do iniciativy „Zbavení se Samsung Loga“, která byla spuštěna loni v Japonsku? Pro nás Evropany to může znít zvláštně, ale vymazání loga z čelní strany telefonů údajně „posiluje značku Galaxy a také zvyšuje samotný zájem o tyto produkty“. A zatímco modely v Západní Evropě a v USA budou mít nad displejem logo Samsung, stejné modely v Jižní Koreji, Číně a Japonsku budou bez loga.

Klepněte pro větší obrázek
A toto je úvodní snímek ze stránek českého Samsungu. Logo výrobce je nad displejem samozřejmě přítomno

Fakt, že Apple své logo nedává na přední zařízení, se setkal s pozitivními ohlasy, a Samsung obdobné řešení zařadil i do své produktové strategie. Stalo se tak zřejmě i proto, že iPhone 6 Plus dominoval na trhu se smartphony s velkými displeji. Samsung sice v Jižní Koreji udržel pozici číslo 1, v Číně však byl zařazen do skupiny Ostatní, které patřilo páté místo.

Vymazání loga z přední strany přineslo Samsungu ovoce již v loňském roce, kdy jihokorejci v reklamách, produktových označeních, sponzoringu a v online komunikaci používali pouze označení „Galaxy“. Podíl na trhu v Japonsku v prvním čtvrtletí činil 5,2 %, po vymazání loga se ve druhém čtvrtletí loňského roku dostal na 12 procent.

Stejnou strategii mají jihokorejci ve zmiňovaných třech zemích i s dalšími produkty. U Galaxy A8, Galaxy Active, Galaxy S5 Neo či u Gear S2 opět v názvu chybí označení „ Samsung“. Dostane se podobná politika v horizontu několika let i do Evropy?

Via ETnews



Článek patří do rubrik: Samsung, Ostatní, Kuriozita, Galaxy S7


12 komentářů

Diskuze

  • madmaxkimi , 27. 2. 2016 12:47:41
    Koukám že pokrytců je půlka planety,,, jestli po něčem toužím tak si to...
  • panrt , 26. 2. 2016 20:26:26
    Všimli jste si galaxy s7 bude v některých zemích bez loga výrobce a ne že...
  • Redmarx , 26. 2. 2016 19:10:11
    Ja bych bral klidne se ctyrma logama, kdyby mi tam dali nepajslovanej...

Další podobné články

Připravte si životopis. Sygic nabízí nejlepší práci na světě

Připravte si životopis. Sygic nabízí nejlepší práci na světě

Sygic Travel nabízí nejlepší práci na světě – rok placeného cestování. Firma chystá aplikaci pro virtuální realitu (pro Oculus) a potřebuje pro ni získat 360° videa, která zprostředkují první kontakt cestovatelů s destinací. Lidé si pak s VR brýlemi doma „projdou“ místo a mohou se lépe rozhodnout, zda se jim líbí natolik, aby se tam vypravili i ve skutečnosti.

Moxi: Ještě letos obtočíme smartphone kolem zápěstí

Moxi: Ještě letos obtočíme smartphone kolem zápěstí

Čínský startup Moxi Group oznámil, že ještě letos uvede na trh smartphone, který bude možné stočit do formy náramku a nosit na zápěstí.

Vyrobte si hologram. Zadarmo, za 5 minut [návod]

Vyrobte si hologram. Zadarmo, za 5 minut [návod]

Myslíte, že tohle patří jen do sci-fi? Připravte si nůž, kus plastu, izolepu a za chvíli se může hologram vznášet i nad vaším mobilem.