Všimli jste si? Galaxy S7 bude v některých zemích bez loga výrobce

Všimli jste si? Galaxy S7 bude v některých zemích bez loga výrobce

Pokud jste na internetu již viděli nějaké fotografie zahraničních variant některých smartphonů od Samsungu, asi vás nepřekvapí informace o tom, že na různých verzích stejného modelu najdete různé nápisy a loga. U amerických variant se na záda typicky vepisuje modelové označení, případně se zde přidává i logo operátora. V Koreji se zase na záda přidává informace o datové konektivitě, např. „band LTE“.

Klepněte pro větší obrázek
Již na první pohled nám něco nesedí... nad displejem S7 a S7 Edge totiž chybí logo výrobce. V Koreji, Číně a Japonsku uživatelé zřejmě vyžadují smartphony bez loga

Co byste ale řekli na to, že se Samsung stále aktivně zapojuje do iniciativy „Zbavení se Samsung Loga“, která byla spuštěna loni v Japonsku? Pro nás Evropany to může znít zvláštně, ale vymazání loga z čelní strany telefonů údajně „posiluje značku Galaxy a také zvyšuje samotný zájem o tyto produkty“. A zatímco modely v Západní Evropě a v USA budou mít nad displejem logo Samsung, stejné modely v Jižní Koreji, Číně a Japonsku budou bez loga.

Klepněte pro větší obrázek
A toto je úvodní snímek ze stránek českého Samsungu. Logo výrobce je nad displejem samozřejmě přítomno

Fakt, že Apple své logo nedává na přední zařízení, se setkal s pozitivními ohlasy, a Samsung obdobné řešení zařadil i do své produktové strategie. Stalo se tak zřejmě i proto, že iPhone 6 Plus dominoval na trhu se smartphony s velkými displeji. Samsung sice v Jižní Koreji udržel pozici číslo 1, v Číně však byl zařazen do skupiny Ostatní, které patřilo páté místo.

Vymazání loga z přední strany přineslo Samsungu ovoce již v loňském roce, kdy jihokorejci v reklamách, produktových označeních, sponzoringu a v online komunikaci používali pouze označení „Galaxy“. Podíl na trhu v Japonsku v prvním čtvrtletí činil 5,2 %, po vymazání loga se ve druhém čtvrtletí loňského roku dostal na 12 procent.

Stejnou strategii mají jihokorejci ve zmiňovaných třech zemích i s dalšími produkty. U Galaxy A8, Galaxy Active, Galaxy S5 Neo či u Gear S2 opět v názvu chybí označení „ Samsung“. Dostane se podobná politika v horizontu několika let i do Evropy?

Via ETnews



Článek patří do rubrik: Samsung, Samsung Galaxy S7, Ostatní, Kuriozita

12 komentářů

Diskuze

  • madmaxkimi , 27. 2. 2016 12:47:41
    Koukám že pokrytců je půlka planety,,, jestli po něčem toužím tak si to...
  • panrt , 26. 2. 2016 20:26:26
    Všimli jste si galaxy s7 bude v některých zemích bez loga výrobce a ne že...
  • Redmarx , 26. 2. 2016 19:10:11
    Ja bych bral klidne se ctyrma logama, kdyby mi tam dali nepajslovanej...

Další podobné články

Xiaomi má novinku: překvapivě levné chytré elektrokolo

Xiaomi má novinku: překvapivě levné chytré elektrokolo

Xiaomi znovu rozšiřuje produktové portfolio a tentokrát je to jízdní kolo, což je překvapivé jen na první pohled. Má baterie, haldu elektroniky i spojení se smartphonem.

Zkoušíme podivnosti: klimatizace a mimino na zápěstí

Zkoušíme podivnosti: klimatizace a mimino na zápěstí

Dvě nejpodivnější nositelnosti z veletrhu Computex. Jedna umožní poslouchat srdce nenarozeného dítěte, druhá umí zchladit či zahřát.

Bizár z Computexu: květináčoakvárko a reprovodotrysk

Bizár z Computexu: květináčoakvárko a reprovodotrysk

Dva nejbizarnější exponáty z Computexu. Jeden kombinuje faunu, floru a mobilní aplikaci, druhý vodu, světlo a hudbu. Tohle nesmí chybět na stole žádného hard-core ajťáka!



Další weby Mladé fronty