V dubnu šéf Xiaomi prozradil, že celosvětově prodali čtyři miliony chytrých náramků Mi Band. Nyní, po dvou měsících, se na stránkách výrobce objevila informace o šesti milionech prodaných zařízeních. To je po roce prodeje velmi slušný výkon. Podle agentury IDC se za první čtvrtletí tohoto roku stalo dokonce druhým největším prodejcem nositelností hned za FitBitem. Momentálně si na trhu drží téměř 25% podíl.
I nás v redakci tehdy náramek příjemně překvapil
Je tedy vidět, že taktika Xiaomi nabízet levné, přesto kvalitní produkty vychází. Chytrý náramek v Česku seženete za necelých 600 korun a zvládá většinu funkcí, které umí násobně dražší konkurence. Vzhledem k úspěchu je logické, že firma hodlá ve výrobě pokračovat. Internetem se už šířily spekulace a rendery jeho nástupce, ty se ale nakonec ukázaly jako nepravdivé. Přesto lze očekávat, že se v blízké budoucnosti Mi Bandu 2 dočkáme.
Zdroj: phonearena