To jsou výzkumy, které souvisejí se spokojeností se značkou. Pokud by je značka zklamala, tak imho nemají důvod si další telefon koupit. Tj. výzkum byl na uživatele, kteří aktuálně mají iPhone, tak zda si příští koupí taky. Pokud byl průzkum dělaný na uživatelích iPhone 4S, tak pokud by z něj byli zklamaní, další by si tak často nekoupili.Nehledě na to, že s uvedením iPhone 4S je nadále držen levný iPhone 4. Takže kdyby uživatelům prodlužujícím tarif přišel doplatek na iPhone 4S moc drahý a iPhone 4S "nic moc", tak by byli sami proti sobě, kdyby nevzali iPhone 4. Přesto tak, soudě dle prodejů, neučinili.Co se týče počtu lidí, co by od Apple koupili cokoliv. I kdyby jich byl milion, tak je to mizivé procento z celkového počtu prodejů...Myslím totiž, že jak Vy, tak PetrL zaměňujete důvod a příčinu. Některým finančním expertům a analytikům se mohl iPhone 4S opravdu zdát "nic moc". Jenomže zákazníci byli jiného názoru. Proto taky akcie raketově posílily po oznámení počtu prodaných kusů (a po oznámení počtu prodaných kusů za první víkend). Čili nikdo nepopírá, že třeba pro Vás, PetrL, analytika Frantu Vomáčku z firmy AnalytikaOdhadem s.r.o., byl iPhone 4S zklamání. Jenomže právě zákazníci ukázali, že nebyl.