Pro dobrotu na žebrotu? Změnou tarifu měli zákazníci ušetřit, teď hrozí O2 pokuta

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 22

Názory k článku

avatar
31. 01. 2017 09:30

Napadá mě proč "jen" O2? Podobné převedení zákazníkůp na "lepší" tarif předváděli i zbylý dva. A není to záležitost jen operátorů podobné věci dělají i kabelový a satelitní poskytovatelé TV a nebo internetu...Lidé jsou pak na fráze lepší tarif už alergičtí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 01. 2017 21:38

A co to, že až teď to začalo vadit?
O2 i T-mobile v minulosti několikrát rušili staré tarify a převáděli zákazníky na novější tzv. výhodnější. A to bez výslovného přání nebo souhlasu zákazníků. A nikomu to nevadilo (mimo dotčených zákazníků samozřejmě).
V mém případě to "zvýhodnění" proběhlo tak, že O2 mi na změnu upozornil miniaturním písmem na vyúčtování až na samotném konci. A to tak, že měsíční paušál se zvedl ze 150 na 175 Kč. Volných 20 minut a 20 sms měsíčně zmizelo úplně. Cena minuty se zvedla ze 3.50 na 6 Kč a z neomezeného internetu se stal omezený (150 MB).
Já tedy nevím ale něco mi poťouchle namlouvá, že tohle zvýhodnění bylo pro operátora a ne pro zákazníka.
Následoval logicky přenos čísla k Tescomobilu, kde díky (dosud trvajícímu) dvojnásobku kreditu při každém dobití to byla trochu jiná písnička. Ovšem přenos samotný byl horor trvající cca 50 dní při němž opouštěný O2 nejprve vygeneroval neplatný ČVOP, každou chvíli otravný hovor z retenčního, které ovšem nedovedlo nabídnou nic jiného než ceníkové tarify a nakonec špatné poslední vyúčtování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 01. 2017 21:14

Takže záruka - vrácení přeplaceného kreditu, pokud si o to zákazník požádá a dokáže, že s původním tarifem by volal levněji... a ono má O2 u předplacenek nějaký výpis útraty na hovorech/SMS, aby si to mohl zákazník ověřit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  30. 01. 2017 11:12

https://youtu.be/Nj7Oxh_5O5kSi pokaždé vzpomenu, když mi někdo nutí úspory proti mě vůli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 01. 2017 10:34

O2 jen prostě zkouší, co si může dovolit. A bude to zkoušet tak dlouho, než ho někdo pořádně klepne přes prsty. Až donedávna jsem měl tarif na 60 minut. Vždy jsem se do něj - až na jednu výjimku vešel. Jen jednou jsem provolal více, protože jsem nebyl na domácí wifi, z které pod svým číslem na simce telefonuji díky virtuálnímu operátorovi Odorik za 0,59 haléřlů za minutu s účtováním po vteřinách. A hned po skončení zúčtovacího období za paušál se ozvalo Q2. Prý jsem v uplynulém měsíci provolal více než hodinu, takže mně od zítřka přidává další minuty - samozřejmě za více peněz ! Hnal jsem operátora sviňským krokem! Kolik lidí, zejména nás seniorů, ale na podobnou "nabídku" kývlo? Je to jako s tím mobilním internetem. O2 láká na to, že když někdo podepíše paušál, tak dostane zdarma tablet. Tablet pak leží nevyužitý. Na jeden takový tablet jsem minulý týden u kamaráda (80 let) instaloval jednu aplikaci. Mobilní data kamarád na tableu nevyužívá - připojuje se přes svoji síť wifi. Stejné je to i mobilním telefonem. A mimo domov se přes data na mobil a tablet nepřipojí, protože je to nad jeho technické síly. Ale platí jako mourovatý a libuje si, že má tablet zadarmo.
Ještě k tomu klepnutí přes prsty. Mělo by být pořádné - třeba hrozba odebrání licence. Těch pár směšných milionů korun pokuty naše zlodějské operátory s miliardovými zisky nemůže odradit od lumpáren.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 01. 2017 18:09

Pojďme si naopak užít poslední křeče těchto kartelových prasnic. Za 5 měsíců při vzpomenutí na naší trojici zbude jen pocit mdlob a zimnice. Výhled ten hřeje, když markeťákům a jejich vedení odměny poletí dolů, vlastně i celému ČTÚ. Nějak i když mám v sobě lidskost necítím lítost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 01. 2017 14:52

Problém je v tom, že ona PředplaDENka je výhodná jen pro hrstku lidí. Však to nedává smysl... Tarif se aktivuje odesláním jedné SMS/jedním hovorem. Pro lidi, kteří volají málo, to znamená "SMS za dvacku" nebo "minuta za dvacku".Lidi, kteří volají hodně, mají tarif, nebo používali kartu NA!DLOUHO, kde při dobití 300 Kč měsíčně platili 5,90 Kč za hovor.Tohle se vyplatí jen v případě člověka, kterej zavolá dva, tři dny v měsíci. Ale ty dva, tři dny volá od rána do večera. Sorry, ale je tohle někdo z vás? Mě nenapadá, kdo z mýho okolí by tohle využil.Na druhou stranu naprosto chápu, co tím operátor chce říct. Buď plaťte sedm stovek za předplacenku bez dat, nebo za paušál s daty. Moc dobrých úmyslů v tom nevidím...EDIT: Kdyby operátor chtěl být dobrák, udělá to tak, že se účtuje dle tarifní sazby do maximální výše např. 25/35 Kč a výš už to nepustí, ale umožní dál volat/psát/datovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 01. 2017 14:32

Doufám že tihle operátorští šmejdi dostanou tučnou pokutu. jinak předpladenku si koupí opravdu člověk bez rozumu. Navíc je vidět kolik peněz operátoři mají když do tak stupidní reklamy investují balík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 01. 2017 12:31

Před 10 lety můj známý prodával "na ulici" paušály a lidi se prej toho děsili jako čert kříže. Argumentoval to prý tím, že stejně ten paušál budou jednoho dne mít a bude je mít většina lidí nehledě na Českou republiku. No a co tu máme dnes?:)Lidi s předplacenýma kartama ať břečí dál, předplacenou kartu si kupují co vím turisté na letišti a v trafikách, samozřejmě pořád platí pravidlo kdo nemá paušál tak sou dvě možnosti : buď je zadlužený nebo je komunista
Snad to pochopíte ovce s přepladenkama a podobnejma hovnama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 01. 2017 12:30

"Změnil vám někdy operátor tarif bez vaší vůle?"Ano změnili viz. už letitý tarif Odepiš, tenkrát jsem celé číslo zrušil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor