O2 Air Fix: Příběh o zpomalení rychlé služby a náhlé nápravě

Názory k článku

Novkiss  |  23. 03. 2017 21:48

Problém bohužel přetrvává, aktuálně to běhá cca 5,2 Mbs ale "jisté" zlepšení tu je jelikož v úterý to jelo jen 2,5Mbs a padalo to k 0,32Mbs ale už ani přesden to není ono, jelikož v 5 ráno to frčelo jen 12Mbs a před pátou cca 16Mbs
ps. Reklamace podána a po dni neuznána

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
guiz  |  23. 03. 2017 22:50

Zlepšení je v tom že to neomezují od 17 do 23 hodin, ale až večer asi od 19 hodin.Dnes ve 21 hodin rychlost 3-6Mbit, přes den max 16 Mbit. Do včerejška to jelo přes den do 17 hodin 20 Mbit v pohodě, dnes už ani náhodou. Když změřím rychlost přes 4G na mobilu, tak večer v pohodě 23 až 28 Mbit, na Air Fix kolem 5Mbit. Uvidíme jak se to vyvine v další dny, ale pevně doufám že se služba zlepší na úroveň spokojenosti během prvního měsíce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
CarlosZBK  |  23. 03. 2017 23:09

Úplně stejný problém... internet v provozu od února a celý měsíc super. Rychlost stále mezi 16-20 Mbit/s. Po měsíci "najednou" rychlost kolem 4-8 Mbit/s. Víc ani ťuk. Je to pěkně v*****ý z jejich strany! objednal jsem s tím, že si polepším oproti bezdrátu. Ještě mně říkali, že kdyby to náhodou nešlo, můžu do pár týdnů vrátit. Poté mně ještě volal nějaký O2 guru, jestli je vše v pořádku a já to chválil. Uplynula měsíční zkušební doba a rychlost je v háji. Doufám, že se k tomuto postaví čelem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 03. 2017 23:19

Prostė žádná řádkování síť nenahradí drát hold fyzika je prostė neúprosná. Sami operátoři řadí že při stahování souborů většího jak 300 mb by se mělo i u telefonu použít wi-fi připojenė k fixními netu. Není zrovna příjemnė když pár tupounů má tendenci koukat v mobilu na youtube a tim brzdit celou sít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
pazit  |  23. 03. 2017 23:22

Škoda, že tam je ten úvazek, bez úvazku za 499 bych do toho šel. Potom co tady čtu jsem ale docela rád, že jsem zatím odolal.
Jak se to zpomalení dotýká uploadu? O Air Fix jsem uvažoval hlavně proto, že na ADSL mám kvůli 1:16 asymetrii nepoužitelně pomalý upload.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
honzatrx  |  24. 03. 2017 01:30

Úplně základní a zásadní chybu bych viděl v pořízení jakékoliv služby od O2. Ze všech stran slyším jen stížnosti od těch, kteří jsou z nějakého důvodu nuceni tyto služby používat, ať se jedná o xDSL internet, O2 TV, mobilní služby atd. Od doby, co to koupil Kellner a O2 se rozdělila, stojí její veškeré služby za pendrek. Jestli je za tím prostý šlendrián, diletantismus vedení nebo cílený úmysl, je už ve výsledku jedno, každopádně dnes si pořídí službu O2 jen blázen a dobře mu tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
cmoudina  |  24. 03. 2017 07:54

No a za pár dní tu budeme mít druhý smutný příběh s T-mobile pevným internetem bez drátu/ vzduchem, nebo jak se to vlastně jmenuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
twistor  |  24. 03. 2017 08:36

Sice nevyužívám služeb O2, ale přeju všem aby měli možnost si vybrat u koho budou využívat nabídky služeb. Byli jsme totiž v domácnosti klienti O2 a byli jsme rádi že jsme přestali být klienty pro mně z jednoho prostého důvodu (který svým způsobem podle mne souvisí i s daným článkem):
a: O2 by podle mne už dávno mělo mít pořádnou infrastruku, tím myslím buď už mít nebo na tom usilovně pracovat aby firma mohla nabídnout pořádné konkurence schopné připojení (u nás vyhrála konkurence která nabídla více za srovnatelnou nebo dokonce lehce nižší cenu) a to aspoň ve městech a rozvíjet se do méně zaliďnených oblastí (samozřejmě bych asi pochopil že tahat kabel s možností připojení 300Mbit/s někam 30 km do jednoho přípojného místa by byl asi nesmysl), ale ve městě kde žije třeba 70000 lidí nabízet připojení 40Mbit/s za nějakou cenu s tím že konkurence nabídne za obdobnou cenu 100Mbit/s je s ohledem na potřeby třeba zrovna naší domácnosti "neprůchozí"
b: a tam kde má O2 "určitý přirozený monopol" protože tam jiná konkurence prostě není by měli za danou částku garantovat vyšší službu, jinak se pak můžou u O2 divit že jsou terčem kritiky a podobných a upřímně svým způsobem "lituji" lidi kteří nemají jinou možnost než být klienty O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nedos.  |  24. 03. 2017 10:13

Tak tohle by bylo na podání stížnosti. Pokud se to po vypršení zkušebního měsíce začíná chovat uplně jinak, je to klamání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 03. 2017 12:24

Takže včera objednána podobná služba od T-mob tak uvidíme jak jsou na tom oni. Čekám na technika až zavolá a přijede nainstalovat prej ňáká podmínka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Rooomish  |  24. 03. 2017 14:30

Mám stejný problém. Technici od O2 mi řekli, že na Air Fix je uplatňována jiná metoda agregace, proto ty rozdílné výsledky při porovnání s mobilem. Navíc říkali, že cca před týdnem až dvěma tu agregaci přitvrdili, protože měli z Air Fixů příliš vytíženou síť. Podle mne je to na reklamaci, pro zkoušející v únoru byly parametry nastaveny jinak, než je současný reál...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 03. 2017 15:32

Hlásím změnu....poslední dva dny přes den nevymáčknu víc než 12Mbs(dříve 18-19) ve večerních hodinách 3-6Mbs(dříve 0,2-2).První měsíc samozřejmě rychlost pod 18Mbs nešla vůbec. Ted nevím jestli mám být spokojená nebo naštvaná-původně jsem měla internet na doma s rychlostí max 3,5....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
twoacid  |  24. 03. 2017 21:04

Mohu jen potvrdit, dříve 16-18, dnes pouze kolem 6ti. Kdybych si nevšimnul článku, chybu bych si asi neuvědomil hned, považoval jsem to za chvilkové výpadky. Jeich jednání za poslední cca 3 měsíce ( kolotoč slibování, lží atd..)
už mě neuvěřitelně štve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 03. 2017 10:15

Já bych byl pro nějaký společný postup a stížnost na ČTÚ. Musíme se ozvat. Mám kamaráda, jednoho z nejvyšších českých manažerů v T. Mobilu a v ČR je na této strategii postaven celý business plán. Češi si nestěžují. V SRN by si prý něco takového vůbec nemohli dovolit. Dohledové orgány by je roznesly na kopytech.
V případě zájmu mě neváhejte kontaktovat. Budeme se bránit. Jsem předsedou občanského sdružení a toto by mohla být i jedna z jeho náplní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor