Analytici odhadují, že potíže s Galaxy Note 7 vyjdou Samsung na miliardu USD

Analytici odhadují, že potíže s Galaxy Note 7 vyjdou Samsung na miliardu USD

Koncem uplynulého týdne jsme vás informovali o problémech modelu Galaxy Note 7, resp. v baterií v něm obsažených. Následně se k celé záležitosti vyjádřil i český Samsung. Hlavním problémem jsou baterie, Samsung eviduje 35 případů výbuchu baterie při nabíjení, což je v době vstupu telefonu na trhu poměrně výrazný problém. Jihokorejci tak přerušili dodávky telefonů do celého světa, hledají možnou příčinu problémů a současným uživatelům brzy umožní vyměnit telefon za nový.

Pro Samsung přišly tyto problém v nejméně vhodný čas, Note 7 měl velké objemy předobjednávek, ovšem s potvrzenými problémy je více než jasné, že situace okolo Notu 7 bude stát Samsung nemalé finanční prostředky. Šéf mobilní divize, Dong-jin Koh oznámil, že se jedná o „srdcervoucí“ obnos peněz.

Analytici oslovení agenturou Bloomberg odhadují, že „svoláváčka“ Notu 7 bude Samsung stát miliardu dolarů, ovšem shodují se, že je lepší čelit krátkodobě finanční ztrátě hned v zárodku, než dlouhodobé finanční ztrátě. Ovšem, jak moc bude ovlivněna reputace Samsungu, napoví až finanční výsledky za třetí čtvrtletí.

Via Bloomberg

Témata článku: Samsung, Ostatní, Galaxy Note 7, Kauzy, DetoNote, Galaxy, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy Note 7, Vhodný čas, Note


68 komentářů

Nejnovější komentáře

  • mpolan 6. 9. 2016 14:03:20
    Na téhle diskusi jsou nejlepší ty plky jabkoovcí... Tam musí být z Note...
  • Mispulda 6. 9. 2016 1:22:22
    nestane se vůbec nic. ztrátu odnese dodavatel baterií. uživatel naštvaný...
  • Jiří Balada 5. 9. 2016 23:17:20
    mládenci nehádejte se, já osobně bych jáfouna nechtěl ani zadarmo ale to...
Určitě si přečtěte

ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

** Za druhé čtvrtletí 2017 eviduje ČTÚ přes 1600 stížností ** 55 procent procent z nich se týkalo účastnických smluv ** Největší zlo jsou dle zákazníků smlouvy, které operátoři prodlužují

22.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 115