Apple zařadil druhou rychlost. Kampaň „Switch to iPhone“ graduje

Když jsme před týdnem na webu Applu odhalili nové stránky nabádající k přechodu z Androidu na iPhone, netušili jsme, že to byl pouze začátek. Americký gigant na svůj YouTube kanál nahrál tři nové reklamy, které se soustředí na „výhody“ při používání iPhonu namísto (vašeho stávajícího) smartphonu s Androidem.

Všechny tři reklamy mají délku do patnácti vteřin a řeší tři základní oblasti - přenos kontaktů, plynulost systému a jeho bezpečnost. Šedá polovina displeje odpovídá „vašemu telefonu“ (tj. Androidu), růžová zase iPhonu. O tom, jak se reklamy povedly, se můžete přesvědčit na vlastní oči:

Je pravděpodobné, že se v USA tyto reklamy objeví i v rámci televizního vysílání.

Zdroj MacRumors

 

Diskuze (109) Další článek: Velké zlevňování v iTunes: filmy lze půjčit za 19 korun, koupit v HD za stovku

Témata článku: Apple, , , , , , Zář, Druh, Macrumors, Switch, Televizní vysílání, #Apple, Rychlost, Základní oblast, APP,