Kategorii nositelného příslušenství ovládly americké firmy. Největším výrobcem chytrých náramků je Fitbit, u hodinek s uctivým náskokem kontroluje trh Apple. Vyplývá to ze čtvrtletní studie analytické společnosti Canalys. Ta rozděluje trh nositelností na chytré náramky (zařízení bez operačního systému závislá na smartphonu) a chytré hodinky (zařízení s operačním systémem, částečně nebo zcela nezávislá na smartphonu).
Fitbit zatím vládne kategorii chytrých náramků. Už teď se ale dají objednat jeho chytré hodinky Fitbit Blaze
Asi nikoho nepřekvapí, že v kategorii chytrých hodinek je podle počtu distribuovaných kusů jasnou jedničkou Apple. Za rok 2015 Američané prodali 12 milionů Apple Watch, což byly skoro 2/3 ze všech 18 milionů loni prodaných chytrých hodinek. Na druhou příčku se díky nové generaci Gear S2 vrátil Samsung, který předběhl amerického výrobce e-inkových hodinek Pebble. Na čtvrté místo se díky Huawei Watch dostala čínská firma Huawei, která je aktuálně jedničkou v chytrých hodinkách s Android Wear.
Chytrých náramků se vloni prodalo 37 milionů kusů. Kategorii ovládl americký Fitbit, který v posledním kvartálu zaznamenal prodejní rekord. Na druhém místě se díky náramkům Mi Band drží čínské Xiaomi. Trojku drží švýcarský Garmin. Celkově za poslední čtvrtletí 2015 vyrostl trh s nositelným příslušenstvím o 60 %.