Co všechno jsou lidé ochotní udělat pro získání iPhonu zdarma? Na světě už se v minulosti vyskytly případy dárcovství orgánů nebo třeba „zapůjčení“ partnerky. Dalším případem extrémního marketingu podobného ražení je kuriózní promo akce ukrajinského maloobchodního prodejce Allo. Ten zákazníkům věnuje celkem pět iPhonů 7 za symbolickou jednu hřivnu (cca 1 Kč), ale jedině v případě, že si název telefonu nechají zapsat do občanky jako své nové jméno.
Těžko říct, jak moc benevolentní je ukrajinská matrika vůči netradičním jménům. Například v Česku by úřady takovou změnu nedovolily. Když by například někteří zlomyslní rodičové chtěli pojmenovat svou novorozenou holčičku Židle (protože příjmením by byla Tvrdá), úřady by jim tento zápis podle zákona č. 301/2000 Sb. neumožnily. Jisté ale je, že ze strany prodejce jde o geniální marketingový tah – o jeho akci už informují všechna světová média, například portál phonearena.com.