Že LG G5 není žádný prodejní trhák, to už se na trhu šušká nějaký ten měsíc. Nyní to potvrzuje přímo sám jihokorejský výrobce, který už si může nechat jen zdát o místečku v první pětce světových výrobců. LG za duben až červen prodalo pouze 13,9 milionu chytrých telefonů a mobilní divize skončila ve ztrátě 132 milionů dolarů.
Tržby sice proti předchozímu čtvrtletí o 12 % vzrostly na 2,86 miliardy dolarů, ale nestačily na pokrytí všech výdajů divize. LG údajně hodně utratilo za marketingové kampaně související s vlajkovým modelem LG G5 a rodinou příslušenství LG Friends, ačkoli v některých zemích včetně České republiky, nebyly tyto aktivity příliš zřetelné.
V současné době je situace taková, že LG G5 prodává jen několik málo e-shopů a model je u výrobce „na vyžádání“. LG nyní hledí do budoucna směrem k uvedení nového modelu řady V a počká, jak se budou prodávat modely nižší a střední třídy v řadách K a X.
Celá korporace LG Electronics si ale nemusí zoufat, protože divize domácích spotřebičů (bílá technika) a domácí zábavy (audio/video technika) vykázaly nejvyšší provozní zisk v historii firmy a celou firmu udržely v příjemném zisku okolo půl miliardy dolarů. LG Mobile je tak černou ovcí rodiny a do budoucna ji může čekat podobný útlum, jako například mobilní divizi Sony, která již minimalizovala počet modelů, v rámci Sony Corporation je pátým kolem u vozu a soustředí se hlavně na pokrytí nákladů.