Gear VR Framework: snadnější tvorba 3D obsahu pro Gear VR

Gear VR Framework: snadnější tvorba 3D obsahu pro Gear VR

Samsung před několika dny uvedl na svět nové softwarové řešení, které má pomoci s vývojem 3D obsahu pro brýle virtuální reality Gear VR (recenze zde). Vydal tedy open source Gear VR Framework (GearVRf), kterým chce poskytnout impulz pro vývoj dalších aplikací pro „virtuální svět“. Mezi hlavní výhody frameworku patří to, že nemusíte hloubkově znát vykreslování přes OpenGL ani renderovací třídy od Oculusu. GearVRf totiž používá základní programovací jazyky pro Androidu, tedy Javu (SDK) a C++ (NDK).

Klepněte pro větší obrázek
Framework GearVRf pomůže s přístupem k OpenGL, 3D modelům, nabídne automatické výpočty při otáčení hlavy a poskytne matematické třídy pro přesné výpočty

Při psaní aplikací a her ve frameworku nepotřebujete ani moc detailní znalosti 3D grafiky, framework má řadu předpřipravených animací, kamer, efektů a dalších, což můžete hned využít i ve vašem projektu. Pokud již programátoři mají hotové fotografie, videa nebo 3D modely, mohou je poměrně snadno dostat do virtuálního prostoru a upravit je. GearVRf je navíc open source, takže může být upraven pluginy a doinstalovanými moduly. Pokud vás zajímavá vývoj aplikací a her pro Gear VR, dočtete se více informací zde.

Témata článku: Samsung, Ostatní, Technologie, Virtuální realita, Nositelnosti, Gear VR, VR, Tvorba, Obsah, Gear


Určitě si přečtěte

Alcatel Idol 5S: skvělý muzikant s vysokými ambicemi [recenze]

Alcatel Idol 5S: skvělý muzikant s vysokými ambicemi [recenze]

** Idol 5S je nejvyšší telefon z portfolia Alcatelu, výbavou ale spadá do střední třídy ** Hlavním benefitem má být kvalitní zvuk se stereo reproduktory ** Zaujmout zahodlá i skvělým designem a kvalitním hliníkovým tělem

17.  11.  2017 | Miksa Martin | 1

Slo-mo v mobilu? Tisíc snímků za sekundu je jen začátek, čekají nás fantastické věci

Slo-mo v mobilu? Tisíc snímků za sekundu je jen začátek, čekají nás fantastické věci

** Zpomalený záběr je funkce, která naráží na hranice hardwaru. ** Současný top mobil umí 960 fps, ale jen na 0,2 sekundy. Proč? ** Profi technologie jsou o světelné roky dál. Zmíníme ty nejzajímavější.

12.  11.  2017 | Holčík Tomáš, Kůžel Filip | 11