Zeptali jsme se jednoho z prvních tuzemských virtuálů, jak se mu daří a co chystá do budoucna. Zákazníci prý přibývají a na ty věrné čeká odměna.
Český telekomunikační rybník zažívá boom virtuálních operátorů. Byl po nich a jejich službách na trhu opravdu takový hlad, nebo se spotřebitelé drží u klasických síťových operátorů a virtuálové je nechávají chladnými? Otázku „Jak se daří?“ jsme proto položili zástupcům jednoho z prvních MVNO u nás, českobudějovické společnosti Terms a. s., která před necelými dvěma měsíci rozjela projekt GoMobil.
Zajímalo nás, na jaké novinky se mohou zákazníci těšit a co se na jihu Čech chystá do budoucna. Za GoMobil odpovídal projektový manažer Jiří Malecha:
„Před uvedením služeb GoMobil jsme velmi bedlivě sledovali, jak lidé reagují na služby nových virtuálních operátorů. Upřímně, nebyla to žádná sláva. Proto jsme se trochu obávali, jak budou přijaty naše služby. Musíme říci, že jsme byli ihned po prvních několika dnech na trhu příjemně překvapeni. Nepozorujeme vůbec žádné obavy lidí z virtuálních operátorů, spíše naopak.“
„Konkrétně na GoMobil jsou od samého počátku vesměs kladné ohlasy, což se odráží i v objednávkách a naše zákaznická báze každým dnem příjemně narůstá. Nyní se nadále budeme snažit o to, aby využívání služeb GoMobil bylo pro naše zákazníky co nejpříjemnější a plánujeme přinést v dohledné době celou řadu novinek.“
Mobily se slevou či na splátky pro věrné
GoMobil vylepšil internetovou samoobsluhu. Aktuálně mají zákazníci k dispozici přehled vyúčtování a spotřebovaných služeb do detailu (kdo, kam, kolik, co, jak, za kolik posílal, volal, datoval) a přehled všech aktivních služeb. Do budoucna se chystá možnost kompletní administrace služeb – aktivace, deaktivace, balíčky, správa telefonních čísel počínaje objednáním, přes nastavování až po platbu za služby.
Přehled čerpaných služeb v samoobsluze
V plánech do budoucna nechybí ani mobilní samoobsluha. Nejprve je v plánu optimalizace webu pro mobilní telefony, pak na základě statistik využití se uvidí, zda přijdou i aplikace pro konkrétní platformy.
Jiří Malecha ještě dodává: „Jednoznačným plusem pro naše zákazníky je integrace s platebním systémem GoPay, který nabízí veškeré populární metody platby. Zákazníci tedy po přihlášení do samoobsluhy budou moci snadno během několika desítek vteřin uhradit fakturu skrz své internetové bankovnictví. Nemusí tedy předvyplňovat žádné údaje z faktury, ale snadno, bezpečně a rychle zaplatí...“
GoMobil by rád prodával i mobily. Věrným zákazníkům levněji či na splátky
Jedním z ambiciózních plánů GoMobilu je prodej telefonů. Mělo by se jednat o benefit pro zákazníky a přístroje by měly být pro stávající zákazníky levnější. Nikoli dotované, ale levnější. Věrnost chce GoMobil odměňovat i možností koupit si vysněný přístroj na splátky. Prodej telefonů je ale stále ve fázi příprav a vyjednávání s dodavateli, takže nezbývá než doufat, že vše se povede a budeme zde mít prvního virtuála, který bude i v tomto ohledu šlapat na paty klasickým síťovým operátorům.