Izrael a Irán: reklama na Samsung Galaxy Tab píchá do vosího hnízda

Izrael a Irán: reklama na Samsung Galaxy Tab píchá do vosího hnízda

Jednou ze zásad korektní reklamy je „neplést se do politiky“. Reklama na tablet Samsung Galaxy Tab, kterou vám dnes ukážeme, je na politickém napětí přímo založená. A nejde o nějaké malicherné půtky alá ODS vs. ČSSD, klip se opírá o třaskavý spor mezi Izraelem a Iránem. Ve hře jsou citlivá témata jako jaderná energie, záhadné nehody na iránských vojenských základnách, organizace Mossad, nebo třeba iránská zpěvačka Rita, která teď žije v Izraeli.

Znalci tamních poměru vědí, že všechno to je ekvivalent pověstnému píchání do vosího hnízda. Není divu, že se reklamou zabývali až v iránském parlamentu a výsledkem má být zákaz prodeje produktů značky Samsung na tamním trhu. Samsung se ovšem od reklamy distancuje s tím, že ji natočila televize HOT.

Takže „K čemu slouží tahle aplikace?“

Via Futurum.cz

Témata článku: Samsung, Kauzy, Galaxy, Reklama, Samsung Galaxy, Samsung Galaxy Tab, Samsung Galaxy Tab 16GB 3G, Izrael, Tab


Určitě si přečtěte

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

** T-Mobile s Vodafonem představili balíčky pro neomezené video ** Ale pozor, reklamy třeba na YouTube, ukrajují ze základního limitu ** Nevědomky tak můžete prosurfovat cenná data a dokupovat další

17.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 35

ÚOHS naznal, že se operátoři nedomlouvají. Zpráva budí rozpaky

ÚOHS naznal, že se operátoři nedomlouvají. Zpráva budí rozpaky

** Úřad, který má potírat nekalou soutěž, hledal opatrně a nic nenašel ** Závěr: operátoři v minulosti měli stejné ceny, ale kartel to nebyl ** Čtyři strany opatrné úředničiny překládáme do srozumitelného jazyka

16.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 35

Síťoví a virtuální operátoři na ostří nože. Obhájí si ČTÚ regulaci trhu?

Síťoví a virtuální operátoři na ostří nože. Obhájí si ČTÚ regulaci trhu?

** ČTÚ naznal, že na trhu je něco shnilého, síťoví operátoři ale nesouhlasí ** Naopak virtuálové tvrdí, že stav je ještě mnohem horší ** Pozadí telco byznysu v ČR není tak líbivé, jako reklamy v televizi

14.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 25