Nejprodávanější Samsung? Galaxy S III vévodí všem tabulkám

Nejprodávanější Samsung? Galaxy S III vévodí všem tabulkám

Jihokorejský výrobce se poslední dobou soustředí na vylepšování vlajkových modelů, do kterých přidává nové softwarové vychytávky a vylepšuje hardware, s čímž však roste i cena. Hardwarový pokrok již není až tak výrazný, jako v uplynulých letech, takže si uživatelé mohou vybírat i mezi staršími smartphony, které jsou na dnešní dobu a potřeby uživatelů stále velmi dobře vybavené. U tabletů je zase vidět cílená roztříštěnost portfolia, která modely dělí podle úhlopříček displejů (7", 7,7", 8", 8,4", 8,9" a 10,1"), zákaznici však vybírají téměř výhradně mezi tradičními velikostmi, tedy malými sedmipalcovými a velkými desetipalcovými modely. Takto by se dala shrnout analýza reklamní společnosti Chitika, která získala zdrojová data z amerického trhu díky zobrazování mobilních reklam. Celkem bylo analyzováno několik milionů přístupů z chytrých zařízení Samsung, měření proběhlo v loňském prosinci.

Klepněte pro větší obrázek
Podle dat společnosti využívá Galaxy S III v USA více než 30 procent uživatelů, s odstupem 10 procent je pak v závěsu Galaxy S 4

Z analýzy vyplývá, že za největším webovým provozem, ze strany Samsung smartphonů, stojí v USA model Galaxy S III. Stálice představená před dvěma lety je stále v prodeji v několika barevných variantách a na webovém provozu se podílí necelými čtyřiatřiceti procenty. Loňská vlajková loď zřejmě doplatila na vyšší prodejní cenu a designem podobajícím se Galaxy S III, takže se dělí o necelých 24 procent provozu. Za zmínku stojí i tři roky starý Galaxy S II, který šlape na paty tabletofonu Galaxy Note II. Naopak procenta loňského Galaxy Note 3 představeného na veletrhu IFA v Berlíně zatím nevypadají moc lákavě.

Klepněte pro větší obrázek
Více než 90 % přístupů Samsung tabletů k mobilním reklamám Chitika bylo učiněno ze sedmi a desetipalcových tabletů

Samsung u tabletů, stejně jako u smartphonů, uplatňuje poměrně velké rozmělnění portfolia. Zákazníci v USA však zůstávají konzervativní. Desetipalcové Samsungy tvoří více než polovinu přístupů, sedmipalcové modely mají podíl 40 procent. Bude zajímavé sledovat, jak se statistikami zahýbají nové dvanáctipalcové tablety, tedy, zda se jim podaří ukousnout nějakou významnou část koláče.

Zdroj: Androidcommunity

Témata článku: Samsung, Android, Tablety, Smartphony, Galaxy, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy Note 3, Samsung Galaxy Note 3 Neo, Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos, Samsung Galaxy Note II, Samsung Galaxy S, Samsung Galaxy S II, Samsung Galaxy S III, Tab


Určitě si přečtěte