Potvrzeno: Galaxy S IV bude mít převážně plastové kryty

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 98

Názory k článku

13. 03. 2013 22:11

Tak teda Kur*a takže nechápu jak tady někdo mele že je hliník na hov*o a plast taky a co polykarbonát ten je lepší než hliník lepší než plast a vy hned samsung ovce taháte hliník, že je vodivý je to pravda a co polykarbonát to není jak plast u samsungu, že to je teprv matroš a nedám na něj dopustit daleko lepší než plast a hliníka teď do mě vy ovce....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2013 20:53

dobre no tak bude to plast co je trosku velke sklamanie pre mna ale nic neocakavatelne. tak aspon drahocenny samsung prosim nech nerobia tie leskle sracky ale pouziju nejaky drsnejsi povrch ako je u galaxy S2, lebo uz fungujem 2 roky na S2-ke a jediny vyrobca kto ma zobudil s prechodom na iny model je htc aj ked s cenou to budu musiet trochu doriesit a ist aspon na 500€

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2013 15:17

Podľa mňa je to len dobre ... máme tu sklenenú Xperiu Z, hliníkový HTC One a celé tu uzavrie plastový SGS4 - proste máme aspoň na výber Plastové Lumie všetci vychvaľujú aký úžasný materiál Nokia zvolila a na Samsung ľudia kydajú, že si dovolí, tak drahý mobil vyrobiť z plastu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2013 11:54

To jsme to dotáhli daleko, že se musíme urážet jen proto, že někdo chce telefon z hliníku a někdo chce telefon z plastu.Mám HOX+, tedy polykarbonát a nebudu si smolit do huby, je to prostě plast, jen se tomu lípe říká. A ten telefon je skvělý, nemůžu si stěžovat, konstrukce je boží.
Známý má staré HTC Legend, to je z hliníku, za tu dobu to sice vypadá jak dlouho používaný ešus, ale ten telefon je prostě luxusní, je pohodlný, vzadu má pár pogumovaných částí a neklouže, je skvělý.
Měl jsem několikrát v ruce One V, hlíník - působí už dost křehce, ale prostě furt je to pohodlný telefon.Ale zde je tisíce moralistů, co ví, co přesně je správné. Když někdo chce mobil z hliníku, automaticky je dítě, co se chce fotit před zrcadlem? Já bych řekl, že to je prostě někdo, kdo si chce koupit mobil z hliníku. A že je někdo, kdo si koupí plastové S4 magor, co dá několik tácu za plastovou věc? Proč? Já se podívám kolem sebe a mám zde tolik plastových věcí a nikomu to divné nepříjde. Sakra, dokonce i plastové okna. Nevím, proč nežijeme v době, kdy budeme míst nadávání spíše jen konstatovat, jaké to bude a netolerujeme vůbec cizí výběr. Začlo to Applem vs. Droidem a už se to šíří všude. Smutné.Btw. Co si pamatuju takhle S3 v ruce, neměla náhodou záda taky z polykarbonátu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2013 11:52

Dobře, tak si to shrneme a už se přestaneme hádat..
Hliník
pro: ve většině případů vypadá lépe než plast
proti: je těžký, příliš studený nebo příliš teplý, příliš hladký, lehce se poškrábe a škrábance jsou viditelnější než u plastu, po pádu se promáčkne a kvůli své váze a nepružnosti zvyšuje riziko poškození vnitřností a displeje. Navíc se odstěhoval do Humpolce.
Plast
pro: je pružný, lehký, zmírňuje následky pádu, většinou příjemný na dotyk, (rozhodně příjemnější než hliník), teplota je normální ( nebývá extrémní jako u hliníku). Plast se dá také narozdíl od hliníku jakkoliv formovat a designéři mají volnou ruku.
proti: ve většině případů působí levně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2013 11:45

Víceméně, ale nic neřekli :) každopádně nemám problém s tím, že Samsung používá plasty, ony jsou totiž plasty a plasty...
Pokud se plast dobře zpracuje, tak kde je problém? škrábance, rejhanec na hliníku uděláš bez problému taky a ještě horší, na skle jakbysmet.Hliník klouže
sklo taky
plast takypokud ovšem to provedeš stylem jako měla SGSII soft-touch tak je to nejlepší co může být, žádné otisky, škrábance, klouzání nichliník a sklo takhle nezpracuješ ani omylemváha telefonuplast velmi lehký
hliník a sklo nesou daň vyšší hmotnosti
nezařadil jsem jiné materiály jako guma, no dovedete si představit gumový telefon, vzpomeňte si na telefony s gumovými zády, tak guma se ošoupe, naleptá potem a mazem co vylučuje ruka, no a ke konstrukci buď teda telefon stylu hopsa koule a nebo tvrzenou tak v kapse nosit hokejový puk...
tolik asi to hlavní co mě napadlo zmínit, když se vrátím k mému úvodu, není plast jako plast a ti co proti němu pořád tak brojí ho asi pořád v hlavě srovnání s nějakým plastem na PET lahvi
reakce a postřehy vítányZÁROVEŇ PROSÍM TY CO BUDOU DÁVAT MÍNUSY (jako že se najdou) TAK PROSÍM ABY NAPSALI ODPOVĚĎ A REAKCI PROČ HO DALIJINAK JSOU OBYČEJNÍ TUPÍ OMEZENCI CO NEMAJÍ VLASTNÍ NÁZOR A JAKO OVCE SE PŘIKLÁNĚJ K NĚČEMU CO NĚKDO PLÁCNE (už dva oslíci )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

Tady podle mě vůbec nejde o to se hádat který materiál je lepší. Jak hliník tak plast má své jasné výhody i nevýhody. (Hliník pevnost, lepší vzhled, plast zase nižší váhu, pružnost při pádu).
Já se na věc dívám tak, že i plastový telefon může vypadat dobře, aniž by mu plastovost nějak škodila (např. Lumii 920 se nebojím položit vedle kovové N8). Tohle ale opravdu nejde říci o plastech a vůbec tělech Samsungu. Ne co do kvality a pevnosti, ale vzhledu. U Samsungu je skutečně jedno, jestli vedle sebe položíte Ace nebo S III. Plasty jsou stejné a to je chyba. Telefon za 15 000 Kč by měl v ruce přeci jen budit jiný pocit, než telefon za 6000 Kč. Plast může být třeba tvrzený uhlíkem apod. Design Samsungu nechám stranou, osobně ale hlavně řada S působí poslední dobou opravdu nudně a jak to tak vypadá S IV v tom bude pokračovat. U mě prostě působí S III v ruce jako maketa a to je tu tak drahého telefonu špatně. Poslední opravdu pěkný Samsung byla S II. Co mi ale u Samsungu obecně vadí daleko více je "kolotočové" Touchwizz. Chápu, že asiaté obecně jsou ujetí na barvičky, ale opravdu nepůsobí dobře ocelově šedý (jediná použitelná barva) Note II a do toho prostředí, na kterém se vyřádil Walt Disney. Samsung by mohl umožnit prostředí přepnout do řekněme "dospělejších" barev. Můj názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2013 10:00

To je už tradice Samsungu vyrábět ty samé plastové zázraky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2013 09:54

Ehm, trochu fail redakce!
Zaprvé, jak už někdo psal, článek je více než týden starý...
A zadruhé jak můžete napsat potvrzeno! vidíte tam někde, že pan Lee řekl ANO, S4 bude z plastu. Tak prosím nevytvářejte takové hloupé bludy, ještě při tom jak Samsung nyní vypouští do světa tolik zpráv, které dle mého názoru nejsou ani pravdivé, ale mají jen učel zvýšení pozornosti.
A proč se tady tak hloupě urážíte? Každému vyhovuje něco něco jiného, když někomu vyhovují plasty tak někomu vyhovují plast, když někdo rád sklo tak sklo... Každý materiál má svoje pro a proti. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2013 09:32

Samsung pouziva polykarbonat, nie obycajny plast... ak by tie kryty vyrabal z obycajneho plastu, tak by pri ohybe praskali a krivili sa... nechapem preco si to redakcia pred tym nez napise nejaky clanok nevie overit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2013 09:27

Obecně dávat za takový mobil, který neumí nic vysloveně převratného 15 tisíc, mi přijde jako chorobny honění ega...já mám vlajkovou loď Samsungu...to jsou lidi, kteří si to koupí, ikdyby to mělo černobílý displej a pořád budou tvrdit jak je super. Jedinný podobný příklad už znám snad jen u Mercedesu, hlavně že mám Mercedes, ale to , že je to plečka, narozdíl od Samsungu alespoň s hezkým dizajnem, vyrobená v Turecku, co se pokazí za každým rohem je jim úplně jedno. Hlavně, je tam ta hvězda na kapotě:o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2013 09:21

Nad SIV jsem premyslel, jako mojim moznym budoucim mobilem, ale pokud to obali v hliniku ci necem jinem, nez v plastu, budu se divat jinam. Mam nyni SII a jsem naprosto spokojeny. Nadavejte si jak chcete, ja bych radeji poresil vydrz baterie a snazil se optimalizovat system tak, aby nezral energii jak krava... hezkej den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Mě jenom irituje to jak si každý myslí že použitím slova "Ťamťung" tu značku zesměšní. Značka která produkuje telefony Galaxy se jmenuje Samsung. Takže těm co proti Samsungu něco mají se zvýší jejich EGO když použijí takové trapné dokreslené názvy s posměchem na Asiaty? Kde to žiju, je mi fakt zle když to čtu po ránu. Jinak můj názor je ať si každý koupí co koupí, já jsem měl všechny telefony od Samsungu až po iPhone, teď momentálně momentálně zkouším Lumii 820. Nehledě na to, že není jediná věc co působí na SGS III lacině. Jde vyrobit lacině vypadající plast a jde vyrobit i lacině vypadající hliník. Všechno je to na preciznosti s zpracování, slícování a tuhosti materiálu. Jinak ty cenové srovnání, SGS IV bude stát dle mě 15 599 doporučená cenovka a se srovnáním s iPhonem 5 který je od 16 600 kč a co za to nabízí a co nabídne Samsung. Možná nebude Samsung vypadat "tak pěkně" - věc názoru, jako iPhone 5 nebo jakýkoliv jiný telefon ale ať nikdo neříká že poměr cena výkon je lepší u iPhone. Nehledě na to že pokud iPhone jenom zvětší dislej o O,5 pale a nechá si zaplatit o 2000,- kč více tak iPhone s 5" by měl stát 20 200,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2013 08:51

Galaxy SIII jsem měl jako jeden z prvních a mám ho do dnes. Nepatřím zrovna mezi ty co by mobil nějak šetřili. Několikrát spadl, několikrát v kapse s klíčema atd. Vyjímka malé prasklinky u USB nemám nikde žádné viditelné vady. Samsung moc dobře ví jak a z čeho vyrobit. O kvalitách konstrukce by se možná měl vyjadřovat jen ten, který ho doopravdy používá. Nikoliv zoufalci, kteří ho znají jen z fotky. Pokud bude čtyřka stejně kvalitní nemám s tím problém. Otázka je ovšem jestli tich cirka osm tisíc rozdílů v Antutu budou stát za výměnu. Jsem ale zvědavý hlavně na nový displej. Kéž by hlavně stoupla kapacita baterie. To je asi jediné co mě pálí, ale to všude stejné bohužel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2013 08:49

Hmm, tak takhle drahy kram z plastu uz bych si nekoupil.... To u me skoncilo Galaxy Notem...... Hold pujdu jinam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2013 07:23

Nechcel sem sa zapajat do diskusie lebo mi je z tychto valek fanusku zle. Ale plast ma myslim aj vyhody a samozrejme nevyhody jak vsetlo na svete. Napr. vlastnil sem hlinikove telefony po pade takeho telefonu na zem to nebylo pekne a potom Galaxy S2 s plastu ked mi nespoxetne krat padla na zem tak sem si kludne povedal to vydrzi. Jasne na pocit sa zda ako lacny material a to hlavne kvoli vahe telefonu. Inak by som tiez preferoval hlinikovy telefon ale to by som s anevyhol puzdru co by vlastne negovalo efekt draheho materialu. Takto to nosim len tak a nebojim sa az tak ze sa ten telefon rozbije. Ono sam o sebe je topic skleneny material ohladom padov a to uz je hruza.Takze u mna by mohol S4 skombinovat hlinik s plastami s tym ze hlinik by bol na boku ale zaobleny a vlastne bok telefonu je zaco drzim telefon nevim jak vy ostatni ale ja ho nemam polozeny volne na ruke

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2013 07:01

jen blb by si koupil skleněnou hračku, která se po ťuknutí rozbije (iZadní strana iSkoromobilu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2013 06:48

Plast bude odolnejsi az tam budou davat ohebny display.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2013 06:13

Já nevím, proč pořád řešíte ten materiál a odsuzujete plast. Copak vám příjde laciný? Mobil je lehčí, plasty jen tak neprasknou a části těla k sobě hezky doléhají. Říct o tomhle mobilu, že vypadá jako laciný polský plast je celkem blbost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2013 01:33

No, moc hezký. Nejdříve bylo halooo, jaký to bude krásný mobil v kovovém těle a když se těsně před vypuštěním ukázalo, že to bou jen plasty, tak se tu ozývají zapřísáhlý tamtungáři, že je to vlastně dobře a že je ten hliník vlastně na dvě věci.
Kdyby byl Tamtung S IV z papíru, tak byste snad řvali, že papír je vlastně fajn a že plast je už přežitek. Bože ten váš fanatismus a ztráta soudnosti je ale ubohej, kašpaři.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2013 00:58

Ja jen doufam ze se plastove telo potvrdi. Je mi zle z tohoto trendu nasazovani nejhloupejsiho materialu, tim myslim hlinik, do spotrebni elektroniky. Nevidim v nem zadny premiovy material, ba naopak. Je neprakticky, studi, klouze, prehriva se a vy ho tady i pres vsechny nevyhody vychvalujete do nebes. Zijeme v 21. stoleti tak na co pouzivat prezity hlinik kdyz plast je daleko efektivnejsi a ma vetsi mechanickou odolnost? A pro obhajce polykarbonatu - to je taky plast a telo SGSIII je z nej delane a SIV ho urcite bude mit taky.;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2013 00:42

týžden stará správa ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2013 00:31

No co no. Nakonec, hliník taky není samospasitelný. Vypadá dobře, doslova luxusně, ale rozhodně se nedrží dobře v ruce (je kluzký). A i když telefon nenosíte v kapse s klíči, stejně se oděrkám nevyhnete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2013 00:06

Klasika od samsungu, mobil za 15 klacku a bude to vypadat jako polske hracky, ci maketa a jeste k tomu s tak tragickym designem (tedy jestli se potvrdi vzhled jako byl nedavno ukazan na uniklych fotografiich). Za 15k bych tedy ocekaval exkluzivneji vypadajici mobil z mnohem prijemnejsich materialu. I ta nova xperia Z je tragicka plastovka, na obrazkach vypada mnohem lip nez v realu. Jediny kdo zatim nezklamal, co se designu tyce, je HTC One, ktery je skutecne povedenym kouskem. HTC to vsak urcite doprasilo jinde, ale to se zase docteme v nekterem z nasledujicich clanku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor