Prémiový servis Galaxy S7. Samsung odveze, opraví a vrátí zpět

Názory k článku

DeX.DC  |  08. 03. 2016 14:29

Samsung vám navíc v průběhu opravy zapůjčí náhradní Galaxy S7.To je u kazdeho mobilu S7, S7 Edge nebo jen u tech co se koupi b origo prodejne a treba za 3000 - 4000 se zaplati to jejich uzasne pripojisteni jako ja na rozbyti mobulu atd??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nechic  |  08. 03. 2016 15:04

No v Samsung storu mi říkali, že případná oprava displeje S7 vyjde na 8000, takže to je za prémiovou cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
BINY  |  08. 03. 2016 16:21

Pěkný, ale spíš dohání konkurenci... už pár let to takto funguje u apple a českého servisu. Telefon si vyzvednou a za pár dní dovezou nový kus...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 03. 2016 16:31

No však si to taky zákazník v ceně S7 náležitě předplatí ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 03. 2016 19:29

Asi mi furt příjde lepší přístup applu kterej mění vetšinu zavad na počkání za novej kus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke_F  |  08. 03. 2016 19:30

Můj názor:
1.Kdyby Samsung dělal telefony pořádně tj. bez HW chyb, není žádná taková služba potřeba. Samozřejmě, elektronika je choulostivější a při klesajících cenách telefonů se při návrhu PCB někde šetřit musí ale fakt, že Samsung nedávno obsadil první místo v poruchovosti o něčem svedčí.
2.Upřímně lituju zaměstnanců, kteří budou sedět na infolince, protože budou čelit dotazům typu: nejde mi Viber, samo mi to smazalo kontakty, píše mi to plná paměť apod. Po radě, obnovit tovární nastavení a znovu zadat Google účet k synchronizaci budou padat otázky "Co je to tovární nastavení" a "Kde se zadá ten účet" případně jestli může operátor na lince zjistit majitelovo heslo k účtu protože při zakládání, pokud nějakým zázračným způsobem přišel na to, jak účet založit, si samozřejmě žádné heslo nepoznamenal.
3.Dost dobře si nedokážu představit zápůjčku mobilního telefonu. V článku není nic o nějaké vratné kauci a proto se dozajista stane, že nějaký vyčůraný majitel pošle na reklamaci vědomě poškozený telefon (např. oxi), nechá si zápůjčku a zvesela se přestane Samsungu hlásit.
4.Bohužel jsou mezi námi i tací jimž by do ruky neměla přijít žádná elektronika, proto k výše popsaným situacím docházet bude
5.Myslet si, že majitelé S7 budou z té "inteligentnější sféry" obyvytelstva a synchronizace jim nebude dělat problém je neskonale naivní, protože poté co se Samsung se svými top modely začíná rovnat Applu si je pořizují i lidé viz 4 (Tím nemyslím, že by si snad Apple pořizovali jen neinteligentní lidé, to vůbec ne ale dříve by se takový majitel pravděpodobně geek-friendly Androidu vyhnul)
4.Nic z toho není vytažené z paty ale jedná se o osobní pracovní zkušenosti tvůrce toho příspěvku
5.Rád bych se mýlil ve všech bodech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor