Průlom Samsungu: grafenové baterie s dvojnásobnou kapacitou

Názory k článku

27. 06. 2015 10:03

Aspoň si to přečtěte když tady dáváte článek :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fiho  |  27. 06. 2015 10:32

Když už máte váš server tak prošpikovaný agresivní reklamou, tak by jste aspoň v titulku nemuseli mět takový překlep.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
kolemjdouci2014  |  27. 06. 2015 11:16

"Průlom Samusngu"To je nějaka nova stika v mobilnich telefonech? Ten Samusngu? :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 06. 2015 11:18

Takze po 200 nabiti (dnech) mi planovane klesne kapacita skoro o třetinu?
Takze si za rok budu muset koupit novou baterku, nebo rovnou cely mobil, protoze bude napevno pod sklenenym nerozebiratelnym krztem.
Bravo! Ať žije plánovaný rozklad spotřebičů!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
madmaxkimi  |  27. 06. 2015 11:58

Konečně se na trh dostane nová funkce telefónu, kdy při zachování dnešní kapacity baterie, bude telefón jak žiletka, kterou využijí jak páni tak dámy... GO SAMUSNG GO...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 06. 2015 13:08

Mám dojem, že ten grafén je také "udělátko" na všetko... Zázračný materiál s nekonečným množstvom využití. Pritom ešte pred 20 rokmi vôbec neexistoval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  27. 06. 2015 13:30

Je to zajímavé, ale pokud budou mít smartphony za 2-3 roky průměrnou výdrž 30 hodin namísto 20, tak se obávám, že si toho nikdo skoro ani nevšimne. Kdyby byl nárůst 200-300%, tak by se teprve dalo mluvit o revolučním pokroku..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 06. 2015 14:13

Tím vyplnit kufr nového Superbu Combi (se sklopenými sedačkami), tak máme elektromobil s dojezdem 10 000 km :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 06. 2015 14:19

O grafenových bateriích se psalo už tak před 10 lety. Neujaly se zřejmě proto, že se nepodařila vyřešit krátká životnost, kdy po myslím 100 cyklech šla kapacita značně dolů. Jsem zvědav jak se s tím samsung popere, jen aby to neskončilo pouze u pěkných řečí, tak jako těch dalších 10 "zázračných" technologií, po kterých se nakonec vždy slehla zem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
zip123  |  27. 06. 2015 15:52

Kde všichni berete ze se po 200 cyklech sníží kapacita, vždyť to se v tom článku vůbec nepíše, je tam jen na jakou kapacitu se dostane po 200 cyklech...
Druha věc je, ze min cyklu by vůbec vadit nemuselo při větší kapacite, kdy třeba místo jednou za dva dny budu nabijet jednou za 3-4 tak je to při třech dnech nějakých 120 cyklu ročně, a vemte si jak často většina lidi mění telefony, takže toho bych se vůbec nebal. Dále hw se vyvíjí a snižuje svou energetickou náročnost, nebo ji zachovává při nárůstu výkonu, takže nova technologie baterii bude znamenat zlepšení. Uz ted to není tak hrozne jako když se smartphony začaly hodně sirit. Me dneska Mumie vydrží i tři dny mého používání, a to není ze by jenom ležel na stole...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Dr.No64  |  27. 06. 2015 22:41

samsung dela nekvlitni sracky z toho nic nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
AleshM  |  28. 06. 2015 09:19

Vývoj baterií je určitě záslužný a potřebný. Ale zatím nic převratného, co by bylo na trhu.Aby lidi, otrávení tímto faktem, podobné články vůbec četli, je to, kromě obligátní reklamy, ještě obalené komerčními a marketingovými keci, že až dvojnásobná kapacita.Protože by to jinak bylo tak drahé, že by se to nedalo prodat, vylepší se s tím jen dnešní laciné zavedené technologie. Takže se o kousek níž dočteme, že výsledný efekt (v laboratoři, bez obvyklého rušení a bez zátěže, ve vakuu, v ideálních podmínkách) je 1,8x, ale spíš radši jen 1,5x. To, že V běžném provozu a zatížení je to jen cca 1,2x, takže nula, nula, nic, se už nedočteme.Ale proinvestované 2 miluardy dolarů ve výzkumu. Tak se pak nedivte, že S6 a S6 Edge stojí 20 i přes 20 tisíc. Protože krom manažerských platů, reklamy, propagace a sponzorování kde čeho, platíme ještě nejen vývoj nových modelů jak přes kopírák od loňských jen s faceliftem a drobnou inovací, ale i vývoj takovýchto věcí. Ano vývoj baterií je potřeba, ale ne takových hybridů, co v praxi nic moc nepřinesou, jen to hodně stojí.Přesně jak to tu zaznělo. Kapacita vzroste, telefon a hlavně baterie se oproti loňskému ztenčí, aby tam toho drahého grafenu, zas tolik dát nemuseli. Telefon bude ale i dražší. Přece je v něm revoluční grafen. Marketing bude hlásat něco o revoluční baterii s až 2 a půlkrát vyšší kapacitou díky grafenu. Výsledek pro ty, co naletí, bude stejná kapacita jako u loňského modelu. Nářky se pak schovají pod obvyklé keci o hodnotách měřených v laboratoři bez zátěže a o individuálním použití, (protože běžné použití neexistuje, každý používá mobil jinak), charakteru práce, počtu nainstalovaných aplikací, jejich náročnosti a náročnosti využití mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Protonic  |  28. 06. 2015 11:42

Počkám si na skutečnou praxi, takových laboratorních objevů je tucet co půl roku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor