Pštrosí reklama od Samsungu na Gear VR dostala v Cannes sedm ocenění

U příležitosti představení modelů řady Galaxy S8 (recenze zde) ukázal jihokorejský výrobce i novou reklamu na brýle Gear VR, ve které si zahrál pštros. Tato povedená reklama má jen na YouTube již přes 24 milionů shlédnutí, a spousta komentářů se shoduje v tom, že se jedná o jednu z mála reklam, kterou dokoukali do konce. A to i několikrát. 

Na festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity získal Samsung za tuto reklamu hned sedm ocenění. Tři zlaté medaile byly uděleny za vizuální dojem, animace a „směřování“ reklamy jako takové. Reklama s poněkud otřepanou frází „Do what you can“ (v překladu „Dělej, co dokážeš“) dále získala dvě stříbrné a dvě bronzové medaile.

Zdroj The Korea Herald

Témata článku: Samsung, Ostatní, Brýle, Gear VR, Reklama, 360°, VR, Oculus, Zábavné, Samsung Galaxy S8, Samsung Galaxy S8+, Gear


Určitě si přečtěte

Budoucnost webové reklamy: Buď se dramaticky promění, nebo zaplatíte třeba svým procesorem

Budoucnost webové reklamy: Buď se dramaticky promění, nebo zaplatíte třeba svým procesorem

** Surfaři blokují reklamu ** Vydavatelé ale zároveň nejsou charita ** Jak z této šlamastyky ven?

1.  10.  2017 | Polesný David, Čížek Jakub | 17

Google Daydream View: Na správné cestě, ale s nedostatkem obsahu [recenze]

Google Daydream View: Na správné cestě, ale s nedostatkem obsahu [recenze]

** DayDream View jsou prémiové VR brýle od Googlu ** Po roce na trhu podporují deset telefonů, další přibydou ** Zpracování, zážitek i používání je na jedničku, obsah zatím chybí **

15.  9.  2017 | Miksa Martin | 4