Pštrosí reklama od Samsungu na Gear VR dostala v Cannes sedm ocenění

U příležitosti představení modelů řady Galaxy S8 (recenze zde) ukázal jihokorejský výrobce i novou reklamu na brýle Gear VR, ve které si zahrál pštros. Tato povedená reklama má jen na YouTube již přes 24 milionů shlédnutí, a spousta komentářů se shoduje v tom, že se jedná o jednu z mála reklam, kterou dokoukali do konce. A to i několikrát. 

Na festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity získal Samsung za tuto reklamu hned sedm ocenění. Tři zlaté medaile byly uděleny za vizuální dojem, animace a „směřování“ reklamy jako takové. Reklama s poněkud otřepanou frází „Do what you can“ (v překladu „Dělej, co dokážeš“) dále získala dvě stříbrné a dvě bronzové medaile.

Zdroj The Korea Herald

Témata článku: Samsung, Ostatní, Gear VR, Brýle, 360°, Oculus, Reklama, VR, Zábavné, Samsung Galaxy S8, Samsung Galaxy S8+, Sed, Medaile, Gear


Určitě si přečtěte

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

** T-Mobile s Vodafonem představili balíčky pro neomezené video ** Ale pozor, reklamy třeba na YouTube, ukrajují ze základního limitu ** Nevědomky tak můžete prosurfovat cenná data a dokupovat další

17.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 39