Pštrosí reklama od Samsungu na Gear VR dostala v Cannes sedm ocenění

U příležitosti představení modelů řady Galaxy S8 (recenze zde) ukázal jihokorejský výrobce i novou reklamu na brýle Gear VR, ve které si zahrál pštros. Tato povedená reklama má jen na YouTube již přes 24 milionů shlédnutí, a spousta komentářů se shoduje v tom, že se jedná o jednu z mála reklam, kterou dokoukali do konce. A to i několikrát. 

Na festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity získal Samsung za tuto reklamu hned sedm ocenění. Tři zlaté medaile byly uděleny za vizuální dojem, animace a „směřování“ reklamy jako takové. Reklama s poněkud otřepanou frází „Do what you can“ (v překladu „Dělej, co dokážeš“) dále získala dvě stříbrné a dvě bronzové medaile.

Zdroj The Korea Herald

Diskuze (3) Další článek: Jak si zachovat soukromí, aneb abyste na displej viděli jen vy a nikdo z okolí

Témata článku: Samsung, Ostatní, VR, Gear VR, Brýle, Reklama, 360°, Oculus, Zábavné, Samsung Galaxy S8, Samsung Galaxy S8+, Shlédnutí, The Korea Herald, Gear, Sed, Korea Herald, Medaile



Určitě si přečtěte

RECENZE: Honor 8X — obr téměř bez chyb

RECENZE: Honor 8X — obr téměř bez chyb

** 6,5" displej nemusí nezbytně znamenat nepoužitelně velkou plácačku ** Výbava nezklame, až na zastaralý microUSB konektor ** Zásadní inovace nečekejte, ale ve střední třídě to (zatím) nevadí

Martin Herodek | 58

RECENZE: Huawei P20 Lite — odlehčená verze letošní špičky láká vzhledem i cenou

RECENZE: Huawei P20 Lite — odlehčená verze letošní špičky láká vzhledem i cenou

** Osvědčený recept Huawei v trochu modernějším střihu ** Výřez v displeji neruší ani zdaleka, jak by se mohlo zdát ** Odemykání obličejem je návykové a překvapivě dobře funguje

Martin Herodek | 34

RECENZE: Huawei P Smart – kovové dvojče má o jedno oko méně

RECENZE: Huawei P Smart – kovové dvojče má o jedno oko méně

** Kvalitní střední třída s protáhlým displejem ** Stejný jako Honor 9 Lite, přesto se liší v drobnostech ** Fotoaparát už se barev nebojí

Martin Herodek | 10