Reklamujete Samsung? Brand shopy neslouží jako sběrná místa

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 35

Názory k článku

avatar
16. 09. 2015 09:43

Pokud je brand shop výkladní skříní značky, tak by taková služba měla být naprosto samozřejmá, jako u Apple...stačilo by v českém zastoupení jznačky en chtít a domluvit se s obchody. A ne mluvit o "nešvaru", když zákazník drze přijde se zárukou odjinud. Obří nákůady by takový postup jistě nepřinesl....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 09. 2015 09:06

Když tady čtu ty komentáře tak se jasně potvrzuje hledej chybu všude jen ne u sebe. Dělal jsem tří roky reklamačního v Datartu a co lidi byly schopni reklamovat a co byly schopni zkusit z toho mi šla hlava kolem. Zažil jsem i reklamace které byly zákazníkem oprávněné a servisem zamítnuté neříkám že ne ale bylo to stopové množství většínou a to hlavně u Samsungu jsem zažil přesný opak! Opavily i to co nemusely. Ale jde hlavně o to že lidé se k věcem a hlavně k telefonům chovají jako prasata a pak se diví že se jim telefon rozbije. Další problém je v tom že lidé moc spolehají že to za ně někdo vyřídí a že to musí řešit přes prodejnu kde to koupily. Dneska v každé velkém městě je servis který velké značky řeší je lepší se s tím výrobkem rovnou obrátit na ten servis a prodejce tak přeskočit zaprvé jednáte přímo ze servisem daleko lépe vysvětlíte vadu v případě sporné reklamace je vám to schopen vysvětlit či s vámi jednat kompetentní osoba v ochodě vám tak maxímalně někdo předá a přečte protokol který si jste schopni přečíst sami a hlavně je to o rychlosti. Já když jsem byl donucen reklamovat svůj Samsung telefon kde z nějakého důvodu odešla základní deska tak jsem to neřešil přes Datart ikdyž jsem mohl nebyl jsem líny zašel jsem si do servisu sám a telefon jsem měl za 3 dny opravený kdybych to řešil přes Datart tak ten telefon mám minimálně za 14 dní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 09. 2015 08:19

Reklamujete Samsung? Upřímnou soustrast!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 09. 2015 02:14

Já v tom nevidím problém, prostě bonusová služba pro ty, kdo si mobil koupí přímo od Samsungu, tím pádem Samsung má narozdíl od přeprodeje ostatním prodejcům zisk navíc, ze kterýho svým klientům poskytne dodatečnou službu... Něco za něco.. Jiní výrobci telefonů snad taky nabízí něco podobného ale všem? Pokud ano, muselo by se to projevit v ceně a rychlost by se trochu protáhla..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 09. 2015 23:00

Na to preci neni nic divneho... Pokud koupim vec je mym pravem ji reklamovat v miste prodeje po predlozeni uctenky (slouzi jako zarucak). Dalsi moznosti je navstivit servis dle seznamu, aktalizovaneho na webu vyrobce. Tot zakonem dane moznosti. To, ze lide nectou a pak delaji za sebe blbce je jen a jen jejich vizitka. Ono ve spouste pripadu lide nectou a pak se divi. Jak se rika. Nectes = nemas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 09. 2015 22:26

Tohle je podle me skoda. Koupil jsem iphonu v Cesku, a pak ho tesne pred koncem 2lete zaruky prinesl v UK do Apple Storu s zadosti o placenou opravu, a oni mi ho vymenili za novy. Obratem do behem 30 minut vsetne obnoveni dat. Za to jsem byl vdecny. Treba Samsung napadne neco podobneho. Kdyz maji v Cechach sit znackovych prodejen, tak se to doslova nabizi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 09. 2015 20:34

Co jste čekali u nás přece normální. A co taková Nokia, ta rovnou servis v ČR zrušila, všechno se posílá do SRN do Arvata. Ale nedělejte to sami, bez toho kde jste to koupili. Poslal jsem ho osobně do Arvata, vrátil se mi s tím, že je neopravitelný (L1020) a že mám možnost odstoupit od smlouvy , tím pádem mám nárok na celou cenu. Tak jsem to potom řešil s prodejcem a mám smůlu, prý jsem ho oběšel. Takže 8000kč v čudu. Ale to neva, už mám druhej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 09. 2015 18:51

Otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 09. 2015 18:27

Tak to mi přijde jako trapná situace a tak trochu plivnutí zákazníkovi do xichtu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 09. 2015 18:26

Proč to dělat zákazníkovi jednodušší, když to jde složitěji že? Inu nesmíte zapomínat milí konzumenti, že jsme stále v Česku, kde si každý hřeje většinou (ČEST VÝJIMKÁM :) jen vlastní polívčičku, byť původně nabranou z jednoho velkého kotle ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 09. 2015 18:16

Reklamujete Samsung? Budete odmítnuti a nasměrováni k prodejci, u kterého jste telefon či tablet pořídili.. Reklamujete utopený Sony, který se pyšní IP68 apod.? Budete odmítnuti a nasměrováni rovnou domů, protože Sony změnilo podmínky..To se nám ten trh se smartphony začíná pěkně vybarvovat, jen co je pravda. Ale existují i světlé výjimky - takový Apple vám vymění kus za kus bez větších okolků a připadáte si jako pan zákazník, ne jako hadra na vytírání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor