Samsung: 90 procent majitelů Galaxy Note 7 se účastní výměny starého za nový

Samsung: 90 procent majitelů Galaxy Note 7 se účastní výměny starého za nový

Samsung včera na svém oficiálním blogu informoval o tom, jak probíhá svolávací akce na Galaxy Note 7, která byla způsobena vadnými bateriemi. Majitelům Galaxy Note 7 z předobjednávek bylo dáno na výběr mezi vrácením telefonu a jeho výměnou za bezpečný model, příp. výměnu za starší Galaxy S7 či S7 Edge s vrácením rozdílové částky. 

Šéf mobilní divize Samsungu, DJ Koh, potvrdil, že prvořadým cílem je rychlá a efektivní náhrada všech smartphonů s rizikovými bateriemi. A co se týká statistik, ukázalo se, že většina majitelů Notu 7 zůstává telefonu i nadále věrná. Devadesát procent majitelů totiž u Note 7 i přes problémy nadále zůstává. Výměnný program pokračuje po celém světě, např. v Jižní Koreji a v USA již bylo vyměněno přes 60% rizikových „Note sedmiček“. 

DJ Koh dodává: „Jsme poctěni loajalitou zákazníků ke smartphonu Galaxy Note 7. A právě proto chceme, aby zákazníci využili lokálních výměnných programů, aby se mohli cítit jistě, když budou používat svůj Galaxy Note 7.“

Via Samsung News

Témata článku: Samsung, Ostatní, Galaxy Note 7, Kauzy, Galaxy, DetoNote, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy Note 7, Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S7 64GB, Samsung Galaxy S7 Active, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S7 Edge 64GB, Note


41 komentářů

Nejnovější komentáře

  • bandzula 29. 9. 2016 6:43:34
    Za Note neexistuje adekvátna náhrada. Požadujem bezdrôtové nabíjanie,...
  • carda21 28. 9. 2016 19:59:13
    Měl jsem o něj zájem a už nemám blbou pověst už má a nerad bych poslouchal...
  • xswq 28. 9. 2016 19:12:42
    Note7 je v podstatě odepsaný model, vzhledem k tomu, kdy se reálně stihne...
Určitě si přečtěte

ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

** Za druhé čtvrtletí 2017 eviduje ČTÚ přes 1600 stížností ** 55 procent procent z nich se týkalo účastnických smluv ** Největší zlo jsou dle zákazníků smlouvy, které operátoři prodlužují

22.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 115