Samsung aktualizuje zabezpečení modelů Galaxy S7, S7 Edge a J7 (2016)

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 5

Názory k článku

13. 08. 2016 07:41

Nezdá se mě, že by to bylo prodejcem.Ty aktualizace přicházejí automaticky.Nemáš tam něco špatně nastavené?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 07. 2016 17:35

Mám J7 2016 a popsanou aktualizaci už mám staženou a nainstalovanou. Ani jsem o tom nevěděl. Telefon je z HuráMobilu. Přemýšlel jsem nad návratem k Huawei...ale zatím spokojenost. A negativní ohlasy na recenzi neřeším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 07. 2016 18:27

Samsung by měl aktualizovat všechna zařízení, která jsou dosud v prodeji a v záruce. Každý zákazník by měl mít právo na zabezpečení svého telefonu minimálně po dobu jeho záruky. Například takový Samsung Galaxy S4 mini VE s Androidem v 4.4.4 je již delší dobu kriticky ohrožen právě kvůli absenci aktualizací. Proti tomu jednání by se lidé měli těžce ohradit a vyžadovat změnu. Jak si k tomu přijdeme, když si můžeme běžně koupit nový telefon, který je již v době prodeje náchylný k napadení? Zákazník za něco zaplatí a výrobce ví, že jej dostatečně neobsloužil? Kocourkov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 07. 2016 17:47

Já mám loňskou J5 Duos od Mobilní Pohotovosti. Za tu dobu co ho mám nedorazila jediná aktualizace. Manželka má single sim verzi od Alzy a má aktualizaci téměř každý měsíc. Takže bůhví odkud je Mobilní Pohotovost má. Pro český trh asi nebudou a telefon bych od nich už nekoupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor