Samsung Go v ČR: záruční opravy do 36 hodin namísto 30 dní

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 24

Názory k článku

04. 02. 2015 00:05

a ja mel za to ze samsung se potaci v propadech zisku a on jeste utraci za tydle umaky navic. Nerikam ze to neni fajn sluzba ale preci jen by si vice polepsil kdyby svoje nove serie A,J apod nabizel za normalni konkurenceschopne ceny a az potom vymyslel tydle "bonusy". A nebo uz vime proc samsug tak podrazil, aby zaplatil prave tyto kočičárny navíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 02. 2015 19:01

Pěkné, ale dokud to bude dělat Britex, je to hovno platné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 02. 2015 18:40

Ocenil bych podobnou službu rozšířenou do větších měst a ani by to nemuselo být 36 hodin. Mohlo by to být klidně o něco víc (třeba týden).
Když např. nyní se mi na mém Samsung S4 Active utrhla pouze krytka konektoru, tak se mi opravdu nechce dávat mobil na 30 dní servisu jenom kvůli kousku gumy, která nevydržela vcelku ani záruční dobu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 02. 2015 13:15

Tak zamítnout reklamaci z nějakého smyšleného důvodu (jak to dělá většina záručních servisů v ČR) během 36 hodin, není žádný problém. Nevím proč to nezavedou i ostatní servisy elektroniky a stále na zamítavou odpověď potřebují celý měsíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 02. 2015 12:45

Zásadní problém je u té první položky L1 servisu, v EULA je uvedeno, že zákazník má právo novější verzi SW odmítnout, povinná aktualizace je tedy v rozporu se zákonem a EULA. Se zákonem v tom smyslu, že napíší závada se neprojevila, ale nahrají novější FW, čímž klidně závadu odstraní a soudní znalec jí nemůže prokázat, neboť už tam není... A nebo změní vlastnosti telefonu, které uživatel nechtěl, třeba "upgrade" na nepovedenou operátorskou ROMku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 02. 2015 12:41

Ten jejich svoz je úplně k ničemu když to stejně pořád je fixované jen na některé prodejny a nejezdí přímo k zákazníkům. Měli by si vzít příklad u Dellu, jeden den zavoláte že vám nejde telefon, druhý den přijede jejich kurýr, dá vám bez otázek úplně nový telefon, vy mu dáte ten původní a reklamace je vyřízena. Na nic se neptejí, nezjišťují. A ještě vám nechají baterii a kryty z původního reklamovaného jako náhradní pro ten nový.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 02. 2015 12:12

Ačkoli Samsung nemám rád, tohle je přesně dluh služby, kterou uvítám při koupi top modelu. Rozhodně velké plus pro Samsung.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
03. 02. 2015 12:01

No, proč ne, za mobily si účtuje slušné provize, tak tohle může být důvod, proč mu jí zaplatit a nejít do levnější konkurence (pokud někdo bydlí ve zmíněných městech).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 02. 2015 12:01

Tato služba běží již cca 3 měsíce ne-li déle tak nevím odkud jste čerpali. A jinak to opravdu funguje rychle. Na prodejně Chodov jsem reklamoval Note 3 a za dva dny jsem měl opravený telefon ze servisu. Pracovníci, mimochodem velice vstřícní, sepsali a to bylo vše. Za dva dny volali že si můžu opravený telefon vyzvednout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor