Tak ačkoli mi i Tvá reakce poněkud zavání reklamštinou, má pro mě už větší informační hodnotu, než ony zmíněné reklamy. Ty mě skoro až urážejí. Ty aspoň reaguješ na konkrétní dotaz "zákazníka" (pokud samsungy prodáváš), je z toho cítit osobní nasazení a snaha prodat, což je asi Tvoje práce. Určitě ale za svůj příspěvek nedostaneš tolik, co profesionální reklamní studio za nicneříkající žvásty zaměřené spíše na lidské pudy. Rozhodně to není plnohodnotná recenze o kterou tady skoro škemrám a kterou bych očekával od redakce se zaměřením na mobilní telefony a tablety. Je mi jasné, že bez reklamy se prodávat nedá, ale uvědom si, prosím, že nejsi pouze prodejce něčeho ale i zákazník jiného. Poběžíš si okamžitě koupit něco na základě: "jé uách wow ách slint !" ? Zvláště když to něco stojí nemalý peníz? Nekritizuji tady přístroj, věřím že má své přednosti a kvality. Mám ale zkoušet, jestli naplní mé očekávání tím, že si ho koupím? V celé té záplavě dnešních smartfonů a tabletů mohou být právě zařízení typu Note vývojovým posunutím kupředu, ale reklamy na ně mi rozhodování o případné koupi vůbec neusnadňují, spíše mě znechucují. Jsou skutečně zaměřeny na cílovou skupinu? Dokáže přístroj za pomocí aplikací využít potenciál, který tahle technologie nabízí? (A o němž snad ani výrobce sám neměl ani tušení?) Nebo je to jen nádherně se tvářící duhová bublina? Podle těch reklam to tak aspoň vypadá.