Samsung Live Assistant: podpora pro Galaxy S8 doslova „na dosah monitoru“

Samsung v České republice a na Slovensku spustil službu Live Assistant, která má mj. pomoci s podporou u televizí QLED a také u smartphonů Galaxy S8 a Galaxy S8+ (recenze zde). Jan Procházka, vedoucí zákaznické péče Samsungu, k nové službě dodává: „V současné době podobnou službu v rámci České a Slovenské republiky v oblasti spotřební elektroniky nikdo nenabízí. Jsme zároveň i první v rámci Evropy, kdo spustil pilotní provoz podobné služby“.

A jak to celé funguje? Na stránkách Samsung.live-assistant.cz si můžete vybrat z dostupných asistentů, kteří vám mohou poradit nebo pomoci vyřešit problém. Vidíte jejich fotografii, krátký medailonek a také to, zda je poradce v současné době k dispozici. Pokud je zaneprázdněn nebo není v práci, můžete si s ním rezervovat termín online schůzky.

Samotná videokonference je interaktivní, pokud potřebujete něco zadat, můžete využít myš, klávesnici, samozřejmě je doporučen i mikrofon a kamera, aby vás technik slyšel a viděl. Přes službu Samsung Live Assistant si můžete nechat poradit s natavením telefonu, výběrem vhodného příslušenství, příp. si domluvit servisní zákrok. Obsluha vám také odpoví na vaše dotazy ohledně dalších produktů značky Samsung.

Služba Samsung Live Assistant je nabízena zdarma a její provozní doba je od pondělí do pátku v intervalu 8:00 - 18:00 hod.

Témata článku: Samsung, Android, Ostatní, Galaxy, Zákaznický servis, Infolinka, Servis, Samsung Galaxy S8, Samsung Galaxy S8+, MojeGalaxy, Monitor, Jan Procházka, Dosah, Prémiový servis


Určitě si přečtěte