Samsung otevřel prémiové zákaznické centrum. Garantuje opravu do 1 hodiny

Samsung otevřel nové prémiové centrum pro zákazníky. Je součástí tzv. tech-zóny v holešovickém areálu Alza.cz. Otevřeno je 7 dní v týdnu a k čemu bude sloužit, vysvětluje David Mrzena, ředitel zákaznické péče společnosti Samsung:

„Našim zákazníkům chceme být neustále k dispozici. V novém zákaznickém centru přijmeme k opravě jakýkoli Samsung produkt a zájemci si k nám mohou kdykoli přijít pro nezávaznou konzultaci. Lokalitu jsme vybrali tak, aby byla co nejdostupnější z centra Prahy.U produktů, které to charakterem dovolí, garantujeme rychlé opravy do 1 hodiny od přijetí. Součástí centra je i inovovaná relaxační zóna, kde si mohou klienti vyzkoušet novinky z portfolia Samsung nebo využít speciálních dobíjecích křesel.“

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Momentky ze slavnostního otevření centra.
Diskuze (8) Další článek: Asus Zenfone 3 Max: mobil a powerbanka v jednom [recenze]

Témata článku: Samsung, , Samsun, Zákaz, Sam, Cent, Hod, Slavnostní otevření, Zak, Zákaznické centrum, Centr, Pře, Centrum