Samsung otevřel v Praze své první Zákaznické centrum

Samsung otevřel v Praze své první Zákaznické centrum

Samsung v tomto týdnu otevřel své první Zákaznické centrum v ČR. Kontaktní místo v ulici Ječná, nedaleko náměstí I. P. Pavlova v Praze slouží primárně jako servisní centrum pro zákazníky. Po dobu opravy se mohou zájemci v showroomu seznámit s novými produkty či je rovnou na místě zakoupit. V budoucnu chce Samsung podobné centrum otevřít i v dalších velkých městech.

„Nové Zákaznické centrum Samsung propojuje na 320 m2 plochy naše dosavadní přístupy k zákazníkovi – servisní centrum, showroom i prodejnu na jednom místě. Je také tréninkovým místem našich obchodních partnerů, kteří tak budou ještě lépe připraveni na veškeré dotazy zákazníků na prodejnách. V budoucnu plánujeme otevřít tento typ zákaznického centra i v ostatních větších městech České republiky,“ řekl Jin Hwan Kim, prezident společnosti Samsung Electronics v ČR a SK.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Na fotografiích Jin Hwan Kim (prezident spol. Samsung Electronics Česká a Slovenská republika), David Mrzena (servisní manažer společnosti Samsung) a Josef Kotek (ředitel společnosti Interservis Liberec s. r. o.)

Zákaznické centrum Samsung se nachází v centru Prahy – ulice Ječná 36 (roh s ulicí Melounová). Zájemci jej mohou navštívit každý všední den od 9 do 18 hod a v sobotu v čase od 9 do 12 hod. Zákaznické centrum v sobě spojuje servisní podporu pro stávající majitele produktů Samsung a showroom, ve kterém si mohou zákazníci podrobně prohlédnout novinky společnosti Samsung z oblasti mobilních technologií, audio-video či IT a rovnou si je zde i zakoupit. U vybraných typů produktů Samsung poskytne servisní centrum zákazníkům náhradní přístroj po dobu opravy jejich stávajícího.

„Naše nové unikátní Zákaznické centrum bude mimo prémiové služby poskytovat i podporu pro zákazníky s přidanou hodnotou, jako například Smart phone akademie pro seniory. V rámci této akademie bude speciálně vyškolený personál společnosti Samsung usnadňovat osvojení si nejmodernějších technologií i starším zákazníkům,“ dodává servisní manažer společnosti Samsung David Mrzena.

Témata článku: Samsung, Samsung Z, Zákaz, Všední den, Centrum


Určitě si přečtěte

Týden mobilně 369: O zahnuté budoucnosti a budoucím bestselleru od Xiaomi

Týden mobilně 369: O zahnuté budoucnosti a budoucím bestselleru od Xiaomi

** Ohebné telefony nás patrně neminou. Chceme je vůbec? ** Představíme vám 4. řadu legendárních Xiaomi Redmi ** Po Mobilní pavlači dostanete malý ještě bezdrátový bonus

28.  1.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 28

Toto je první fotka Samsungu Galaxy S8

Toto je první fotka Samsungu Galaxy S8

** První reálně vyhlížející snímek ze spolehlivého zdroje ** Potvrzuje hlavní spekulace z minulosti ** Displej zabírá 83 % čelní plochy. Xiaomi pro Mi Mix uvádí 91 %

27.  1.  2017 | Kůžel Filip | 39

In memoriam: 13 tech-věcí, o které jsme přišli v roce 2016

In memoriam: 13 tech-věcí, o které jsme přišli v roce 2016

** Inovace zažily skvělý rok. ** Ale neplatí to pro všechny technologické vychytávky. ** Takto třináctku ne/šťastných sepsal server CNN.

3.  1.  2017 | E15.cz , Filipová Hana | 43

Podívejte se, proč byl mobilní rok 2016 tak skvělý

Podívejte se, proč byl mobilní rok 2016 tak skvělý

** Rok 2016 byl ve znamení evoluce ** Prosadila se spousta nových technologií ** Došlo i na smutné konce

1.  1.  2017 | Miksa Martin | 13

Největší úlety mobilního roku 2016

Největší úlety mobilního roku 2016

** Příběhy, které nás zvedly ze židle ** Produkty, které vystoupily z řady ** Otázky, na které už na konci roku známe odpovědi

29.  12.  2016 | Kůžel Filip | 12