Samsung otevřel v Praze své první Zákaznické centrum

Samsung otevřel v Praze své první Zákaznické centrum

Samsung v tomto týdnu otevřel své první Zákaznické centrum v ČR. Kontaktní místo v ulici Ječná, nedaleko náměstí I. P. Pavlova v Praze slouží primárně jako servisní centrum pro zákazníky. Po dobu opravy se mohou zájemci v showroomu seznámit s novými produkty či je rovnou na místě zakoupit. V budoucnu chce Samsung podobné centrum otevřít i v dalších velkých městech.

„Nové Zákaznické centrum Samsung propojuje na 320 m2 plochy naše dosavadní přístupy k zákazníkovi – servisní centrum, showroom i prodejnu na jednom místě. Je také tréninkovým místem našich obchodních partnerů, kteří tak budou ještě lépe připraveni na veškeré dotazy zákazníků na prodejnách. V budoucnu plánujeme otevřít tento typ zákaznického centra i v ostatních větších městech České republiky,“ řekl Jin Hwan Kim, prezident společnosti Samsung Electronics v ČR a SK.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Na fotografiích Jin Hwan Kim (prezident spol. Samsung Electronics Česká a Slovenská republika), David Mrzena (servisní manažer společnosti Samsung) a Josef Kotek (ředitel společnosti Interservis Liberec s. r. o.)

Zákaznické centrum Samsung se nachází v centru Prahy – ulice Ječná 36 (roh s ulicí Melounová). Zájemci jej mohou navštívit každý všední den od 9 do 18 hod a v sobotu v čase od 9 do 12 hod. Zákaznické centrum v sobě spojuje servisní podporu pro stávající majitele produktů Samsung a showroom, ve kterém si mohou zákazníci podrobně prohlédnout novinky společnosti Samsung z oblasti mobilních technologií, audio-video či IT a rovnou si je zde i zakoupit. U vybraných typů produktů Samsung poskytne servisní centrum zákazníkům náhradní přístroj po dobu opravy jejich stávajícího.

„Naše nové unikátní Zákaznické centrum bude mimo prémiové služby poskytovat i podporu pro zákazníky s přidanou hodnotou, jako například Smart phone akademie pro seniory. V rámci této akademie bude speciálně vyškolený personál společnosti Samsung usnadňovat osvojení si nejmodernějších technologií i starším zákazníkům,“ dodává servisní manažer společnosti Samsung David Mrzena.

Diskuze (1) Další článek: Brusel si posvítí na operátory, podezírá je ze spolupráce

Témata článku: Samsung, Samsung Z, Zákaz, Zákaznické centrum, Centrum, Všední den, Servisní centrum



Určitě si přečtěte

RECENZE: Xiaomi Mi Mix 2S — keramický umělec bez rámečků i kompromisů

RECENZE: Xiaomi Mi Mix 2S — keramický umělec bez rámečků i kompromisů

** Bezrámečkovost ve známé podobě se špičkovou výbavou i foťákem ** Vítanou novinkou je podpora bezdrátového nabíjení ** V neposlední řadě zaujme také svou lákavou cenou.

Martin Miksa | 39

RECENZE: Honor View 10 — prvotřídní výkon za polovic

RECENZE: Honor View 10 — prvotřídní výkon za polovic

** Velmi zajímavý poměr cena/výkon ** Na špičku ztrácí jen v okrajových oblastech ** Správný mix užitečných technologií bez moderních výstřelků

Martin Herodek | 15

Aplikace pro Android, bez kterých nedokážu žít [Jakub Vrbacký]

Aplikace pro Android, bez kterých nedokážu žít [Jakub Vrbacký]

** Donedávna jsem používal Windows 10 Mobile, změna bolela ** Co není na očích, neexistuje, takže mám jedinou plochu ** Důležitým pomocníkem je Nova Launcher s bohatým nastavením

Jakub Vrbacký | 31

Xiaomi Redmi Note 5A Prime: levný neznamená odbytý [recenze]

Xiaomi Redmi Note 5A Prime: levný neznamená odbytý [recenze]

** Překvapivě schopný mix parametrů s rozumnou cenovkou ** Slabší výkon kompenzuje HD rozlišením a dostatkem paměti ** Přítomná trojice slotů na karty a infraport se nevidí často

Martin Herodek | 11