Samsung otevřel v Praze své první Zákaznické centrum

Samsung otevřel v Praze své první Zákaznické centrum

Samsung v tomto týdnu otevřel své první Zákaznické centrum v ČR. Kontaktní místo v ulici Ječná, nedaleko náměstí I. P. Pavlova v Praze slouží primárně jako servisní centrum pro zákazníky. Po dobu opravy se mohou zájemci v showroomu seznámit s novými produkty či je rovnou na místě zakoupit. V budoucnu chce Samsung podobné centrum otevřít i v dalších velkých městech.

„Nové Zákaznické centrum Samsung propojuje na 320 m2 plochy naše dosavadní přístupy k zákazníkovi – servisní centrum, showroom i prodejnu na jednom místě. Je také tréninkovým místem našich obchodních partnerů, kteří tak budou ještě lépe připraveni na veškeré dotazy zákazníků na prodejnách. V budoucnu plánujeme otevřít tento typ zákaznického centra i v ostatních větších městech České republiky,“ řekl Jin Hwan Kim, prezident společnosti Samsung Electronics v ČR a SK.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Na fotografiích Jin Hwan Kim (prezident spol. Samsung Electronics Česká a Slovenská republika), David Mrzena (servisní manažer společnosti Samsung) a Josef Kotek (ředitel společnosti Interservis Liberec s. r. o.)

Zákaznické centrum Samsung se nachází v centru Prahy – ulice Ječná 36 (roh s ulicí Melounová). Zájemci jej mohou navštívit každý všední den od 9 do 18 hod a v sobotu v čase od 9 do 12 hod. Zákaznické centrum v sobě spojuje servisní podporu pro stávající majitele produktů Samsung a showroom, ve kterém si mohou zákazníci podrobně prohlédnout novinky společnosti Samsung z oblasti mobilních technologií, audio-video či IT a rovnou si je zde i zakoupit. U vybraných typů produktů Samsung poskytne servisní centrum zákazníkům náhradní přístroj po dobu opravy jejich stávajícího.

„Naše nové unikátní Zákaznické centrum bude mimo prémiové služby poskytovat i podporu pro zákazníky s přidanou hodnotou, jako například Smart phone akademie pro seniory. V rámci této akademie bude speciálně vyškolený personál společnosti Samsung usnadňovat osvojení si nejmodernějších technologií i starším zákazníkům,“ dodává servisní manažer společnosti Samsung David Mrzena.

Diskuze (1) Další článek: Brusel si posvítí na operátory, podezírá je ze spolupráce

Témata článku: Samsung, Samsung Z, Zákaznické centrum, Servisní centrum, Sam, HWA, Všední den, Pavlov, Zákaz, Centrum, Centr



Určitě si přečtěte

RECENZE: Honor 10 drtí konkurenci nejen duhovými odlesky, ale i výbavou a cenou

RECENZE: Honor 10 drtí konkurenci nejen duhovými odlesky, ale i výbavou a cenou

** Honor 10 opět přichází se skvělým poměrem ceny a výkonu ** Za přijatelnou cenu nabízí bohatou ochutnávku ze světa nejlepších ** Nastávající tuctovost displejů s výřezem zahání zády s odlesky duhy

Jakub Vrbacký | 32

Jak správně dobíjet baterie současných mobilů? Pozor na zastaralé návyky

Jak správně dobíjet baterie současných mobilů? Pozor na zastaralé návyky

Baterie v mobilních zařízeních se vyvíjejí, i když možná ne tak rychle jako některé jiné komponenty. Přesto už s dnešními články není žádoucí pracovat jako kdysi s NiCd bateriemi.

Jan Láska | 125

Tmavý režim v telefonech šetří baterku až o desítky procent

Tmavý režim v telefonech šetří baterku až o desítky procent

** Tmavý režim v telefonu opravdu umí šetřit baterii ** Google kvůli tomu přebarvuje všechny své aplikace ** Černé bude i iOS

Vladislav Kluska | 29

RECENZE: Honor 8X — obr téměř bez chyb

RECENZE: Honor 8X — obr téměř bez chyb

** 6,5" displej nemusí nezbytně znamenat nepoužitelně velkou plácačku ** Výbava nezklame, až na zastaralý microUSB konektor ** Zásadní inovace nečekejte, ale ve střední třídě to (zatím) nevadí

Martin Herodek | 61

Amazfit BIP: Vyzkoušeli jsme nejlevnější chytré hodinky od Xiaomi

Amazfit BIP: Vyzkoušeli jsme nejlevnější chytré hodinky od Xiaomi

Odlehčená verze prvních hodinek Xiaomi Huami Amazfit Xiaomi Huami Amazfit Bip míří do ČR za cenu 2 500 Kč Mají vestavěnou GPS a slibují výdrž až 45 dní

Petr Březina | 140