Samsung prozradil harmonogram výměny Galaxy Note 7. Restart začne od 19. září

Samsung prozradil harmonogram výměny Galaxy Note 7. Restart začne od 19. září

Česká pobočka Samsungu včera ve večerních hodinkách zveřejnila na svých českých webových stránkách detaily týkající se výměnného programu pro Galaxy Note 7. Stránka se zčásti opírá o již dříve vydané tiskové prohlášení, ovšem přidává i další informace o samotném principu výměny stávajícího Galaxy Note 7 za nový.

Klepněte pro větší obrázek
Samsung oznámil harmonogram výměnného programu pro Galaxy Note 7

Samsung doporučuje vyměnit stávající Galaxy Note 7 za nový od 19. září, toto datum tedy můžeme považovat za klíčové pro restart prodejů nového tabletofonu od Samsungu. Výměnu půjde provést tam, kde jste si Note 7 pořídili, v některých řetězcích bude možná výměna i za starší modely Galaxy S7 a S7 Edge. Přesné podmínky a možnosti budou záležet na jednotlivých prodejních sítích.

A pokud vás zajímá samotný proces výměny, tedy např. jak a kam telefon doručit, je třeba kontaktovat zákaznickou linku Samsungu (800 726 786) a mimo základních kontaktních informací uvést i číslo IMEI. To najdete na krabičce základního balení nebo po zadání *#06# v číselníku.

Pokud jste měli Note 7 předobjednán a stále nedorazil, je to právě z důvodu problematických baterií. Doručení telefonu můžete očekávat opět od 19. září, pravděpodobně budete ještě přesněji informování řetězcem, kde jste si Note 7 předobjednali.

Via Samsung.cz

Témata článku: Samsung, Ostatní, Kauzy, Galaxy Note 7, Galaxy, DetoNote, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy Note 7, Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S7 64GB, Samsung Galaxy S7 Active, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S7 Edge 64GB, Září, IMEI, Note

Určitě si přečtěte

Problém se nafukuje. Objevují se další případy puklých iPhonů 8

Problém se nafukuje. Objevují se další případy puklých iPhonů 8

7.  10.  2017 | Kůžel Filip, Mikešová Markéta | 115

ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

** Za druhé čtvrtletí 2017 eviduje ČTÚ přes 1600 stížností ** 55 procent procent z nich se týkalo účastnických smluv ** Největší zlo jsou dle zákazníků smlouvy, které operátoři prodlužují

22.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 115