Samsung spouští prémiový servis MojeGalaxy pro Galaxy S8 a S8+

Samsung v loňském roce při uvedení „es sedmiček“ přišel s prémiovým servisem MojeS7, který zaujal i v zahraničí. Samsung na loňskou službu, která poběží až do letošního léta, navazuje prémiovým servisem MojeGalaxy, který je šitý na míru modelům Galaxy S8 a Galaxy S8+.

Prvním milníkem služby MojeGalaxy je bezplatná infolinka pro všechny majitele „es osmiček“, která bude poskytovat informace ohledně nastavení telefonů, návodu k používání či k reklamacím. Telefonní číslo 800 66 53 77 bude k dispozici od pondělí do soboty od 8:00 - 20:00 a v neděli od 8:00 - 16:00 hod.

V případě problémů s Galaxy S8 nabízí Samsung osobní vyzvednutí telefonu na udané adrese na území České republiky a Slovenska. Stačí zavolat na zákaznický servis prostřednictvím infolinky, následně vás kontaktuje servisní pracovník, který s vámi domluví čas a místo vyzvednutí telefonu. Po dobu trvání opravy bude mít majitel Galaxy S8 zapůjčen, dle dostupnosti, náhradní telefon.

Třetím pilířem prémiového servisu MojeGalaxy jsou opravy na počkání při osobní návštěvě servisů. Pokud to umožnuje charakter závady a servis bude mít náhradní díl, celá oprava nezabere déle, než hodinu. Tato služba bude poskytována v Praze (Samsung Plaza na Ječné 36, Alza TechZone na Bubenském nábřeží 13), v Brně (AVION Shopping park) a také v Ostravě (Nádražní 307/102).

Služba prémiového servisu platí pro „es osmičky“ zakoupené v oficiální české distribuci a nevztahuje se na vady způsobené uživatelem či mechanickým poškozením telefonu. 

Samsungy Galaxy S8 a Galaxy S8+ se do prodeje dostanou 28. dubna. Pokud si telefony předobjednáte, můžete je dostat až o osm dní dříve. Na výběr budou ve stříbrné, šedé a černé, modrá verze Coral Blue bude k dostání pouze ve vybraných řetězcích.

Diskuze (12) Další článek: Trh s tablety vadne a je to vidět i u Xiaomi. Mi Pad 3 posílil jen pár parametrů

Témata článku: Samsung, Smartphony, Ostatní, Galaxy, Zákaznický servis, Infolinka, Servis, Samsung Galaxy S8, Samsung Galaxy S8+, Vyzvednutí, MojeGalaxy, První milník, Sam, Počkání, Loňský rok, Náhradní telefon, Samsung Galaxy s, Coral Blue, Náhradní díl, Třetí pilíř, GAL, Avion, Modrá verze, Pracovník, Prémiový servis



Určitě si přečtěte

Jak na platby mobilem a chytrými hodinkami? Vše, co potřebujete vědět

Jak na platby mobilem a chytrými hodinkami? Vše, co potřebujete vědět

** V Česku máme mnoho možností, jak platit bezkontaktně ** Na výběr jsou různé platformy i typy zařízení ** Co je potřeba udělat, abyste mohli platit taky?

Jan Láska | 72

RECENZE: Samsung Galaxy A70 – Střední třída dospěla, do akce jde 25W nabíjení

RECENZE: Samsung Galaxy A70 – Střední třída dospěla, do akce jde 25W nabíjení

** Testujeme letošní druhý nejvybavenější model řady Galaxy A ** Super AMOLED displej narostl do větších rozměrů a trochu zasáhl i do poměrů stran displeje ** Vůbec poprvé jsme se u Samsungu dočkali 25W kabelového nabíjení

Martin Chroust | 16

Nový Honor 20 a Honor 20 Pro: skvělé telefony zraněné politikou

Nový Honor 20 a Honor 20 Pro: skvělé telefony zraněné politikou

** Honor 20 a 20 Pro míří na vyšší střední třídu telefonů ** Zaujmou hlavně dírkou v displeji a čtyřmi fotoaparáty na zadní straně ** Uvedení následuje těsně po agresivním kroku USA, ohrožujícím celou budoucnost Huawei a Honoru

Tomáš Holčík, Filip Kůžel | 85

Xiaomi Amazfit 2 Stratos: Šlape na paty nejlepším sportovním hodinkám, cenou je rozdrtí

Xiaomi Amazfit 2 Stratos: Šlape na paty nejlepším sportovním hodinkám, cenou je rozdrtí

Nástupce původního modelu Amazfit podražil a vrhá se tak do nelehkého boje s konkurencí, která za příplatek několika stovek, nabízí o hodně víc funkcí.

Ondrej Papánek | 26

RECENZE: Xiaomi Mi A2 — průbojnější pokračovatel rodu

RECENZE: Xiaomi Mi A2 — průbojnější pokračovatel rodu

** Displej 18 : 9 jde udělat bez výřezu, hurá! ** Zapomeňte na paměťovou kartu a jack ** Čistý Android One je hodně svižný

Ondrej Papánek | 50