Samsung spouští prémiový servis MojeGalaxy pro Galaxy S8 a S8+

Samsung v loňském roce při uvedení „es sedmiček“ přišel s prémiovým servisem MojeS7, který zaujal i v zahraničí. Samsung na loňskou službu, která poběží až do letošního léta, navazuje prémiovým servisem MojeGalaxy, který je šitý na míru modelům Galaxy S8 a Galaxy S8+.

Prvním milníkem služby MojeGalaxy je bezplatná infolinka pro všechny majitele „es osmiček“, která bude poskytovat informace ohledně nastavení telefonů, návodu k používání či k reklamacím. Telefonní číslo 800 66 53 77 bude k dispozici od pondělí do soboty od 8:00 - 20:00 a v neděli od 8:00 - 16:00 hod.

V případě problémů s Galaxy S8 nabízí Samsung osobní vyzvednutí telefonu na udané adrese na území České republiky a Slovenska. Stačí zavolat na zákaznický servis prostřednictvím infolinky, následně vás kontaktuje servisní pracovník, který s vámi domluví čas a místo vyzvednutí telefonu. Po dobu trvání opravy bude mít majitel Galaxy S8 zapůjčen, dle dostupnosti, náhradní telefon.

Třetím pilířem prémiového servisu MojeGalaxy jsou opravy na počkání při osobní návštěvě servisů. Pokud to umožnuje charakter závady a servis bude mít náhradní díl, celá oprava nezabere déle, než hodinu. Tato služba bude poskytována v Praze (Samsung Plaza na Ječné 36, Alza TechZone na Bubenském nábřeží 13), v Brně (AVION Shopping park) a také v Ostravě (Nádražní 307/102).

Služba prémiového servisu platí pro „es osmičky“ zakoupené v oficiální české distribuci a nevztahuje se na vady způsobené uživatelem či mechanickým poškozením telefonu. 

Samsungy Galaxy S8 a Galaxy S8+ se do prodeje dostanou 28. dubna. Pokud si telefony předobjednáte, můžete je dostat až o osm dní dříve. Na výběr budou ve stříbrné, šedé a černé, modrá verze Coral Blue bude k dostání pouze ve vybraných řetězcích.

Diskuze (12) Další článek: Trh s tablety vadne a je to vidět i u Xiaomi. Mi Pad 3 posílil jen pár parametrů

Témata článku: Samsung, Smartphony, Ostatní, Galaxy, Zákaznický servis, Infolinka, Servis, Samsung Galaxy S8, Samsung Galaxy S8+, Náhradní díl, Modrá verze, Vyzvednutí, Třetí pilíř, Počkání, Pracovník, Náhradní telefon, Rozbití, Coral Blue, Prémiový servis, Galaxy s, Samsung Galaxy s, První milník, Avion, Sam, GAL



Určitě si přečtěte

RECENZE: Huawei P30 – levnější než Pro a přitom stále profesionál

RECENZE: Huawei P30 – levnější než Pro a přitom stále profesionál

** Nechcete-li utrácet přes dvacet tisíc, je Huawei P30 přesně pro vás ** Přes některé ústupky si ponechal to důležité od vlajkové lodi P30 Pro ** Skvělý fotoaparát je stále na místě, i když je lehce ochuzen

Jakub Vrbacký | 32

Jak správně dobíjet baterie současných mobilů? Pozor na zastaralé návyky

Jak správně dobíjet baterie současných mobilů? Pozor na zastaralé návyky

Baterie v mobilních zařízeních se vyvíjejí, i když možná ne tak rychle jako některé jiné komponenty. Přesto už s dnešními články není žádoucí pracovat jako kdysi s NiCd bateriemi.

Jan Láska | 126

RECENZE: Huawei P20 Lite — odlehčená verze letošní špičky láká vzhledem i cenou

RECENZE: Huawei P20 Lite — odlehčená verze letošní špičky láká vzhledem i cenou

** Osvědčený recept Huawei v trochu modernějším střihu ** Výřez v displeji neruší ani zdaleka, jak by se mohlo zdát ** Odemykání obličejem je návykové a překvapivě dobře funguje

Martin Herodek | 34