Samsung srovnává tři hry na API Vulkan oproti OpenGL. Jaké jsou rozdíly?

Samsung srovnává tři hry na API Vulkan oproti OpenGL. Jaké jsou rozdíly?

Samsung při letošním představení modelů řady Galaxy S7 zcela jasně ukázal svou orientaci na mobilní hraní. Mimo softwarových nadstaveb Game Launcher a Game Tools jihokorejci do „es sedmiček“ integrovali i herní Vulkan API, které má v brzké době (minimálně od Androidu N) nahradit doposud používaný OpenGL. Jaký je důvod?

Především zvýšení grafického výkonu (kvalita, jemnost obrazu, stabilní framerate) při současném snížení energetické náročnosti při hraní.

Jihokorejci se v polovině června zúčastnili konference E3 v Los Angeles, kde na videu prezentovali rozdíly mezi OpenGL a zmiňovaným Vulkanem. Pro porovnání posloužily tři hry - Need for Speed No Limits, Heroes of Incredible Tales a Vainglory. Jaké jsou rozdíly v zobrazované grafice, napoví toto video:

Na videu prezentované hry by měly Vulkan API na modelech řady Galaxy S7 využívat automaticky. Je však škoda, že jihokorejský výrobce nikde souhrnně neuvádí, které hry jsou přepsány i pro Vulkan. Je totiž možné, že Vulkan API již na Google Play používá více herních titulů.

Via Samsung News

Témata článku: Samsung, Mobilní hry, Ostatní, Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S7 64GB, Samsung Galaxy S7 Active, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S7 Edge 64GB

2 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Zwick 28. 6. 2016 21:49:33
    Rozdíl mám hledat v těch rozmazaných 720p?
Určitě si přečtěte