Šílená reklama na Samsung Galaxy S6 rozhodně vzbuzuje emoce

Šílená reklama na Samsung Galaxy S6 rozhodně vzbuzuje emoce

A teď trochu z jiného soudku. Reklamy mobilních výrobců často nekomentujeme, ale pro tentokrát uděláme výjimku. Samsung na svůj YouTube kanál vypustil šílenou reklamu, ve které používá sekvence „animovaných gifů“. V diskusních fórech je reklama často označována jako nejhorší reklama ze všech, spousta komentářů se točí zejména kolem toho, „co tím chtěl básník vlastně říci“. Co víc dodat, podívejte se sami:

Pocity po shlédnutí reklamy asi nejlépe popsal Hugh Langley z Techradaru„Nová reklama Samsungu je tak špatná, že už nikdy nechci použít žádnou technologickou vymoženost. Rozhodně mě nepřinutí koupit si telefon. Chce se mi potopit všechny mé mobilní věci do řeky, zpřetrhat pouta s rodinou a s kamarády, jít ven a žít v díře v zemi a chytat ryby pomocí oštěpů, až do té doby, než zemřu. A jednoho dne v daleké budoucnosti najdou zaprášené pozůstatky mé mrtvoly opřené o stěnu jeskyně, do které jsem škrábal stále stejná slova znovu a znovu - jsem znechucen.“

A jak působí reklama na vás?

Témata článku: Samsung, Ostatní, Galaxy, Reklama, Samsung Galaxy, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S6 128GB, Samsung Galaxy S6 64GB, Samsung Galaxy S6 Edge, Samsung Galaxy S6 Edge 128GB, Samsung Galaxy S6 Edge 64GB, Samsung Galaxy S6 Edge+, Samsung Galaxy S6 Edge+ 64GB, Animovaný Gif, Diskusní fór, Emoce


Určitě si přečtěte

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

** T-Mobile s Vodafonem představili balíčky pro neomezené video ** Ale pozor, reklamy třeba na YouTube, ukrajují ze základního limitu ** Nevědomky tak můžete prosurfovat cenná data a dokupovat další

17.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 39

Budoucnost webové reklamy: Buď se dramaticky promění, nebo zaplatíte třeba svým procesorem

Budoucnost webové reklamy: Buď se dramaticky promění, nebo zaplatíte třeba svým procesorem

** Surfaři blokují reklamu ** Vydavatelé ale zároveň nejsou charita ** Jak z této šlamastyky ven?

1.  10.  2017 | Polesný David, Čížek Jakub | 17